adiunkt w jednostce Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji
|
dr
Sylwia Wrona
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2006/2007Z - Pedagogika specjalna 13-EM-010-DU
2006/2007L - Pedagogika specjalna 13-EM-048-DU
2009/2010L - Pedagogika specjalna 13-EM-146-DM
2010/2011Z - Podstawy pedagogiki resocjalizacyjnej 12-PDZ-POW-5PPR
2010/2011L - Metody komunikacji alternatywnej 12-PDZ-AON-4MKA
2010/2011L - Metodyka pracy z dzieckiem niepełnosprawnym 12-PDZ-AON-6MPZDN
2010/2011L - Podstawy andragogiki specjalnej 12-PDZ-AON-4PAS
2010/2011L - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PDZ-ZTP-3PPS
2010/2011L - Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej 12-PDZ-ZTP-4TPTP
2011/2012Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PDZ-ZEW-6PPS
2011/2012Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PZZ-ZEW-5PPS
2011/2012Z - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci 12-PZZ-OW-2ZR
2011/2012L - Diagnoza psychopedagogiczna 12-PDZ-TPA-1DP
2011/2012L - Metodyka pracy z dzieckiem niepełnosprawnym 12-PDZ-AON-6MPZDN
2011/2012L - Podstwy pedagogiki specjalnej 12-PDZ-POW-3PPS
2012/2013Z - Dignoza i terapia zaburzeń emocji i zachowania 12-PDZ-TPA-7DITEZ
2012/2013Z - Elementy diagnozy psychopedagogicznej 12-PE-PETP-S2-3EDP
2012/2013Z - Pedagogika resocjalizacyjna 12-PMU-ZEW-5PR
2012/2013Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PDZ-ZEW-6PPS
2012/2013Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PZZ-ZEW-5PPS
2012/2013Z - Zaburzenia rozwoju i zachowania dzieci 12-PDZ-POW-2ZRZ
2012/2013L - Diagnoza psychopedagogiczna 12-PE-PETP-S1-1DP
2012/2013L - Podstawy andragogiki specjalnej 12-PDZ-TPA-3PAS
2012/2013L - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-OP-S1-3PPS
2012/2013L - Seminarium magisterskie 12-PE-PETP-S2-5SM.1
2013/2014Z - Diagnoza i terepia osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-PETP-S2-1DNI
2013/2014Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PDZ-ZEW-6PPS
2013/2014Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PZZ-ZEW-5PPS
2013/2014Z - Seminarium magisterskie 12-PE-PETP-S2-4SM.2
2013/2014L - Metody komunikacji alternatywnej 12-PDZ-TPA-3MKA
2013/2014L - Pedagogika specjalna 12-PE-PSS-N2-4PSP
2013/2014L - Seminarium dyplomowe 12-PDZ-TPA-6SD.3
2013/2014L - Seminarium magisterskie 12-PE-PETP-S2-5SM.1
2013/2014L - Seminarium magisterskie 12-PE-PSS-S2-7SM.1
2013/2014L - Seminarium magisterskie 12-PE-ZTP-S2-8SM.1
2014/2015Z - Diagnoza i terapia zaburzeń parcjalnych 12-PE-PETP-S1-6DITZP
2014/2015Z - Diagnoza i terepia osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-PETP-S2-1DNI
2014/2015Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-ZTP-N2-4MTONI
2014/2015Z - Metodyka terapii osób zniepełnosprawnością intelektualną 12-PE-ZTP-S2-4MTONI
2014/2015Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-N1-5PPS
2014/2015Z - Seminarium magisterskie 12-PE-PETP-S2-4SM.2
2014/2015Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-N2-2TPW
2014/2015Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-S2-2TPW
2014/2015Z - Terapia logopedyczna 12-PE-PETP-S1-9TL
2014/2015L - Dydaktyka specjalna 12-OA-S1-10DS
2014/2015L - Logopedia 12-PE-ZTP-S1-6L
2015/2016Z - Oligofrenopedagogika 12-OA-S1-5O
2015/2016Z - Pedagogika specjalna 12-PE-RM-S2-PS
2015/2016Z - Seminarium magisterskie 12-PE-WD-N2-6SM.2
2015/2016Z - Seminarium magisterskie 12-PE-WD-S2-6SM.2
2015/2016Z - Seminarium magisterskie 12-PE-WIP-N2-6SM.2
2015/2016Z - Seminarium magisterskie 12-PE-ZTP-N2-8SM.2
2015/2016Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-N2-2TPW
2015/2016Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-S2-2TPW
2015/2016Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW
2015/2016Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW
2015/2016Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD
2016/2017Z - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej 12-OA-S1-5MPKK
2016/2017Z - Oligofrenopedagogika 12-OA-S1-5O
2016/2017Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-N2-2TPW
2016/2017Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-S2-2TPW
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-PA-NI-N2-27WWRD
2016/2017Z - Wstęp do tyflopedagogiki 12-OA-S1-6WDT
2016/2017L - Dydaktyka specjalna 12-OA-N1-10DS
2016/2017L - Dydaktyka specjalna 12-OA-S1-10DS
2016/2017L - Metodyka wychow. i naucz. uczniów z głębszą niepełnospr. intelekt. z praktyką 12P-O-NP-5MWNG
2016/2017L - Pedagogika terapeutyczna 12-PA-NI-N2-24PT
2016/2017L - Seminarium dyplomowe 12P-O-NP-8SD
2016/2017L - Seminarium dyplomowe 12P-WDN-NP-9SD
2016/2017L - Teoria kształcenia specjalnego 12-PA-N2-22TKS
2016/2017L - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12P-WDN-NP-4WWDW
2016/2017L - Życie rodzinne i seksualne osób niepełnosprawnych 12-OA-S1-4ZRISON
2017/2018Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-S1-9MS.1-S
2017/2018Z - Metody edukacji i rehabilitacji osób z głębszą i głęboką niepełnosprawnością intelektualną 12-PA-NI-N2-38MERG
2017/2018Z - Oligofrenopedagogika 12-OA-S1-5O
2017/2018Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-AR-S1-2PPS
2017/2018Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-N1-5PPS
2017/2018Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-S1-6PPS
2017/2018Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-S2-2TPW
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW
2017/2018Z - Wstęp do tyflopedagogiki 12-OA-S1-6WDT
2017/2018L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-S1-12MS.2-NS
2017/2018L - Dydaktyka specjalna 12-OA-N1-10DS17
2017/2018L - Dydaktyka specjalna 12-OA-S1-10DS
2017/2018L - Metodyka wychow. i naucz. uczniów z głębszą niepełnospr. intelekt. z praktyką 12P-O-NP-5MWNG
2017/2018L - Seminarium dyplomowe 12P-O-NP-8SD
2017/2018L - Seminarium magisterskie 3 12-PE-WD-N2-6SM.3
2018/2019Z - Kształcenie nieseparacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 12-PE-ZTP-N2-6TCP.1
2018/2019Z - Oligofrenopedagogika 12-OA-S1-5O
2018/2019Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-AR-S1-2PPS
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcą wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW.1
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci ze spektrum autyzmu z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i dzieci z zespołem Aspergera 12P-EO-NP-12WWRD
2018/2019Z - Wstęp do tyflopedagogiki 12-OA-N1-6WDT
2018/2019Z - Wstęp do tyflopedagogiki 12-OA-S1-6WDT
2018/2019L - Dydaktyka specjalna 12-OA-S1-10DS
2018/2019L - Komunikacja alternatywna 12P-EO-NP-8KA
2018/2019L - Metodyka wychow. i naucz. uczniów z głębszą niepełnospr. intelekt. z praktyką 12P-O-NP-5MWNG
2018/2019L - Oligofrenopedagogika 12-OA-S1-5O-R
2018/2019L - Pedagogika terapeutyczna 12-PA-SA-S2-24PT
2018/2019L - Seminarium dyplomowe 12P-O-NP-8SD
2018/2019L - Teoria kształcenia specjalnego 12-PA-SA-S2-22TKS
2018/2019L - Życie rodzinne i seksualne osób niepełnosprawnych 12-OA-N1-4ZRISON
2018/2019L - Życie rodzinne i seksualne osób niepełnosprawnych 12-OA-S1-4ZRISON
2019/2020Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-N1-9MS.1-S
2019/2020Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-S1-9MS.1-S
2019/2020Z - Kształcenie nieseparacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 12-PE-ZTP-N2-6TCP.1
2019/2020Z - Metodyka wychow. i naucz. uczniów z głębszą niepełnospr. intelekt. z praktyką 12P-O-NP-5MWNG
2019/2020Z - Oligofrenopedagogika 12-OA-S1-5O
2019/2020Z - Oligofrenopedagogika-róznice programowe W6-PA-SA-N2-RO
2019/2020Z - Podstawy diagnozy środowiska społecznego i wychowawczego w teorii i praktyce 12-PE-AR-S1-4PDSS
2019/2020Z - Seminarium dyplomowe 12P-O-NP-8SD
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcą wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW.1
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-OA-S1-6WWRD
2019/2020Z - Wstęp do tyflopedagogiki 12-OA-N1-6WDT
2019/2020Z - Wstęp do tyflopedagogiki 12-OA-S1-6WDT
2019/2020L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-N1-12MS.2-NS
2019/2020L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-S1-12MS.2-NS
2019/2020L - Oligofrenopedagogika-róznice programowe W6-PA-SA-N2-RO
2019/2020L - Oligofrenopedagogika-różnice programowe W6-PA-SEP-S2-RO
2019/2020L - Teoria kształcenia specjalnego W6-PA-N2-22TKS
2019/2020L - Teoria kształcenia specjalnego W6-PA-SEP-S2-TKS
2019/2020L - Wczesne wspomaganie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną 12-PE-WD-S2-17WNI
2020/2021Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-S1-9MS.1-S
2020/2021Z - Metodyka wychowania przedszkolnego - zajęcia praktyczne (sem. 1) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT1
2020/2021Z - Metodyka wychowania przedszkolnego-zajęcia praktyczne (1 sem.) W6-PP-NM-PRZ-PRAKT.1
2020/2021Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-N1-5PPS
2020/2021Z - Podstawy pedagogiki specjalnej W6-PE-WZ-N1-3PPS
2020/2021Z - Wstęp do tyflopedagogiki 12-OA-S1-6WDT
2020/2021L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-S1-12MS.2-NS
2020/2021L - Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu W6-PA-SA-N2-17ETA
2020/2021L - Metodyka wychowania przedszkolnego- zajęcia praktyczne (sem.2) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT2
2020/2021L - Oligofrenopedagogika-różnice programowe W6-PA-SEP-S2-RO
2020/2021L - Teoria kształcenia specjalnego W6-PA-N2-22TKS
2020/2021L - Teoria kształcenia specjalnego W6-PA-SEP-S2-TKS
2021/2022Z - Metodyka wychowania przedszkolnego - zajęcia praktyczne (sem. 1) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT1
2021/2022Z - Metodyka wychowania przedszkolnego-zajęcia praktyczne (1 sem.) W6-PP-NM-PRZ-PRAKT.1
2021/2022Z - Pedagogika specjalna W6-PP-NM-PED-SPEC
2021/2022L - Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu W6-PA-SA-N2-17ETA
2021/2022L - Oligofrenopedagogika-różnice programowe W6-PA-SEP-S2-RO
2021/2022L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR
2021/2022L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-SM-WWRD
2022/2023Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi W6-PE-KT-S1-MPETU
2022/2023Z - Ocena zasobów rodziną-ekomapa, RBI 52-WW-NP-OZR
2022/2023Z - Pedagogika specjalna W6-PP-NM-PED-SPEC
2022/2023Z - Podstawy tyflopedagogiki W6-PE-SR-S1-PT
2022/2023Z - Praktyka zawodowa po I roku W6-PE-KT-S1-PZ1
2022/2023Z - Profil kompetencji specjalisty WWR 52-WW-NP-PKS
2022/2023Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W3-PC-MJS-PS4-10
2022/2023Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W3-PC-MJS-PS4-12
2022/2023L - Diagnoza psychopedagogiczna W6-PE-KT-S1-DS
2022/2023L - Indywidualna praktyka środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny ) 52-WW-NP-IPŚ
2022/2023L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR
2022/2023L - Śródroczna praktyka zawodowa z tutoringiem cz.2 W6-PE-SR-S1-PZT2
2023/2024Z - Dydaktyka specjalna W6-PE-KT-S1-DSP
2023/2024Z - Dydaktyka specjalna 1 W6-PS-SM-K-DS1
2023/2024Z - Indywidualna praca środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny) 52-WW-NP-IPS2
2023/2024Z - Metodyka konstruowania planów wczesnego wspomagania rozwoju i wsparcia rodziny z tutoringiem 52-WW-NP-MKPWWR
2023/2024Z - Ocena funkcjonalna dziecka 52-WW-NP-OFD
2023/2024Z - Ocena zasobów rodziną-ekomapa, RBI 52-WW-NP-OZR
2023/2024Z - Pedagogika specjalna W6-PP-NM-PED-SPEC
2023/2024Z - Podstawy tyflopedagogiki W6-PE-KT-S1-PT
2023/2024Z - Podstawy tyflopedagogiki W6-PE-SR-S1-PT
2023/2024Z - Podstawy tyflopedagogiki W6-PS-SM-K-T
2023/2024Z - Praktyka zawodowa po II roku W6-PE-KT-S1-PZ2
2023/2024Z - Praktyka zawodowa po II roku W6-PE-SR-S1-PZ2
2023/2024Z - Profil kompetencji specjalisty WWR 52-WW-NP-PKS
2023/2024Z - Seminarium 1 (sem.7) W6-PP-NM-SE1
2023/2024Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W3-PC-MJS-PS4-10
2023/2024Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W3-PC-MJS-PS4-12
2023/2024Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR
2023/2024L - Dydaktyka specjalna 2 W6-PS-SM-K-DS2
2023/2024L - Indywidualna praktyka środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny ) 52-WW-NP-IPŚ
2023/2024L - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych W6-PP-NM-MET-PK
2023/2024L - Metodyka pracy rewalidacyjno-wychowawczej z osobami ze sprężoną i głęboką niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-MJS-PS5-21
2023/2024L - Metodyka wychowania przedszkolnego- zajęcia praktyczne (sem.2) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT2
2023/2024L - Seminarium 2 (sem. 8) W6-PP-NM-SE2
2023/2024L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-SM-WWRD
2024/2025Z - Diagnostyka w pedagogice specjalnej W6-PS-SM-DPS
2024/2025Z - Indywidualna praca środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny) 52-WW-NP-IPS2
2024/2025Z - Metodyka konstruowania planów wczesnego wspomagania rozwoju i wsparcia rodziny z tutoringiem 52-WW-NP-MKPWWR
2024/2025Z - Metodyka wychowania przedszkolnego - zajęcia praktyczne (sem.3) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT3
2024/2025Z - Ocena funkcjonalna dziecka 52-WW-NP-OFD
2024/2025Z - Pediatryczna opieka nad małym dzieckiem 52-WW-NP-POMD
2024/2025Z - Podstawy tyflopedagogiki W6-PE-SR-S1-PT
2024/2025Z - Seminarium W6-PP-NM-SE3
2024/2025Z - Trening interpersonalny 52-WW-NP-TI
2024/2025Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W3-PC-MJN4-E1NI
2024/2025Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W3-PE-MJN3-PPIW-9
2024/2025Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR
2024/2025Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-SM-WWRD
2024/2025L - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych W6-PP-NM-MET-PK
2024/2025L - Podstawy diagnozy środowiska społecznego i wychowawczego w teorii i praktyce W6-PE-WZ-S1-PDSS
2024/2025L - Seminarium W6-PP-NM-SE4
Prowadzone przedmioty
2008/2009L - Podstwy pedagogiki specjalnej 12-PDZ-POW-3PPS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2009/2010Z - Metody terapii osób starszych i przewlwkle chorych somatycznie 12-PDZ-AON-7MTOS:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2009/2010L - Metodyka pracy z dzieckiem niepełnosprawnym 12-PDZ-AON-6MPZDN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2010/2011Z - Podstawy pedagogiki resocjalizacyjnej 12-PDZ-POW-5PPR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2010/2011L - Metodyka pracy z dzieckiem niepełnosprawnym 12-PDZ-AON-6MPZDN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2011/2012Z - Metody terapii osób starszych i przewlwkle chorych somatycznie 12-PDZ-AON-7MTOS:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2011/2012Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PDZ-ZEW-6PPS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2011/2012L - Metodyka pracy z dzieckiem niepełnosprawnym 12-PDZ-AON-6MPZDN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2012/2013L - Terapia specyficznych trudności dziecka w czytaniu i pisaniu 12-PDZ-ZTP-8TSTCP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2013/2014Z - Diagnoza i terepia osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-PETP-S2-1DNI:
Wykład (grupa 1)
2014/2015Z - Diagnoza i terepia osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-PETP-S2-1DNI:
Wykład (grupa 1)
2014/2015Z - Metodyka terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną 12-PE-ZTP-N2-4MTONI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015Z - Metodyka terapii osób zniepełnosprawnością intelektualną 12-PE-ZTP-S2-4MTONI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2014/2015Z - Podstawy pedagogiki specjalnej 12-PE-WIP-N1-5PPS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016Z - Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym 12-PE-WD-N2-4DP:
Wykład (grupa 1)
2015/2016Z - Podstawy oligofrenopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-8POED:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016Z - Podstawy tyflopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-9PTE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016Z - Wczesna interwencja -wczesne wspomaganie.Podstawy teoretyczne 12P-WDN-NP-2WIWW:
Wykład (grupa 1)
2015/2016Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2015/2016Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Diagnoza psychopedagogiczna dziecka do wieku przedszkolnego 12-PE-WD-S2-4DP:
Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym 12-PE-WD-N2-4DP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych 12P-A-NP-14KIPT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016/2017Z - Podstawy oligofrenopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-8POED:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Teoretyczne podstawy wczesnego wspomagania rozwoju 12-PE-WD-N2-2TPW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Wczesna interwencja -wczesne wspomaganie.Podstawy teoretyczne 12P-WDN-NP-2WIWW:
Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 12-PA-NI-N2-27WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Metodyka wychow. i naucz. uczniów z głębszą niepełnospr. intelekt. z praktyką 12P-O-NP-5MWNG:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016/2017L - Podstawy tyflopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-9PTE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-S1-9MS.1-S:
Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych 12P-A-NP-14KIPT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - Metody edukacji i rehabilitacji osób z głębszą i głęboką niepełnosprawnością intelektualną 12-PA-NI-N2-38MERG:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017/2018Z - Oligofrenopedagogika (pedagogika osób niepełnosprawnych intelektualnie) 12-OA-N1-5O:
Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Podstawy oligofrenopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-8POED:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Podstawy tyflopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-9PTE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017/2018L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-S1-12MS.2-NS:
Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Konstruowanie indywidualnych programów terapeutycznych 12P-A-NP-14KIPT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018/2019Z - Kształcenie nieseparacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 12-PE-ZTP-N2-6TCP.1:
Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Oligofrenopedagogika (pedagogika osób niepełnosprawnych intelektualnie) 12-OA-N1-OL:
Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Podstawy oligofrenopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-8POED:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Podstawy tyflopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-9PTE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcą wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW.1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018/2019Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci ze spektrum autyzmu z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i dzieci z zespołem Aspergera 12P-EO-NP-12WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/2019L - Podstawy oligofrenopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-8POED:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-N1-9MS.1-S:
Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-S1-9MS.1-S:
Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Kształcenie nieseparacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 12-PE-ZTP-N2-6TCP.1:
Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Podstawy diagnozy środowiska społecznego i wychowawczego w teorii i praktyce 12-PE-AR-S1-4PDSS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Podstawy tyflopedagogiki z elementami dydaktyki 12P-O-NP-9PTE:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcją wzroku 12-PE-WD-S2-1WDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020Z - Wczesne wspomaganie dziecka z dysfunkcą wzroku 12-PE-WD-N2-1WDW.1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019/2020L - (B14) z zakr. metodyk kszt.i rehab. osób z głębszą i głęboką niepełnospr. intelekt.:Metodyk.kszt. i rehab. osób z głębszą i głęboką niepełnospr. intelek.ze szczeg. uwzgl. edukacji 12-OA-N1-7MKIRO.2-E:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019/2020L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-N1-12MS.2-NS:
Wykład (grupa 1)
2019/2020L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-S1-12MS.2-NS:
Wykład (grupa 1)
2019/2020L - Wczesne wspomaganie dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną 12-PE-WD-S2-17WNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020/2021Z - B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego 12-OA-S1-9MS.1-S:
Wykład (grupa 1)
2020/2021Z - Metodyka wychowania przedszkolnego - zajęcia praktyczne (sem. 1) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT1:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2)
2020/2021Z - Metodyka wychowania przedszkolnego-zajęcia praktyczne (1 sem.) W6-PP-NM-PRZ-PRAKT.1:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2)
2020/2021L - (B16) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia nieseparacyjnego 2 12-OA-S1-12MS.2-NS:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Diagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I- III W6-PP-SM-DPDPK:
Wykład (grupa 1)
2020/2021L - Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu W6-PA-SA-N2-17ETA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020/2021L - Metodyka wychowania przedszkolnego- zajęcia praktyczne (sem.2) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT2:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2)
2020/2021L - Metodyka wychowania przedszkolnego-zajęcia praktyczne (2sem.) W6-PP-NM-MET-WP.1:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2)
2021/2022Z - Metodyka wychowania przedszkolnego - zajęcia praktyczne (sem. 1) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT1:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2)
2021/2022Z - Metodyka wychowania przedszkolnego-zajęcia praktyczne (1 sem.) W6-PP-NM-PRZ-PRAKT.1:
Laboratorium (grupa 1)
2021/2022Z - Podstawy pedagogiki osób niepełnosprawnością intelektualną W6-PE-SR-S1-PPNI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Diagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I- III W6-PP-SM-DPDPK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Metodyka wychowania przedszkolnego-zajęcia praktyczne (2sem.) W6-PP-NM-MET-WP.1:
Praktyka (grupa 1)
2021/2022L - Podstawy pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną W6-PE-KT-S1-C3.PNI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021/2022L - Wczesna interwencja - wczesne wspomaganie - podstawy teoretyczne 52-WW-NP-WIWWPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/2022L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-SM-WWRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi W6-PE-KT-S1-MPETU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Podstawy pedagogiki osób niepełnosprawnością intelektualną W6-PE-SR-S1-PPNI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023Z - Profil kompetencji specjalisty WWR 52-WW-NP-PKS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023L - Diagnoza psychopedagogiczna dzieci w przedszkolu i klasach I- III W6-PP-SM-DPDPK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022/2023L - Funkcjonalna ocena wzroku i rehabilitacja widzenia małego dziecka 52-WW-NP-FOWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Konwersatorium (grupa 4)
2022/2023L - Indywidualna praktyka środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny ) 52-WW-NP-IPŚ:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2022/2023L - Metodyka wychowania przedszkolnego-zajęcia praktyczne (2sem.) W6-PP-NM-MET-WP.1:
Praktyka (grupa 1)
2022/2023L - Podstawy pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną W6-PS-SM-K-NI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Wczesna interwencja - wczesne wspomaganie - podstawy teoretyczne 52-WW-NP-WIWWPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/2023L - Śródroczna praktyka zawodowa z tutoringiem cz.2 W6-PE-SR-S1-PZT2:
Laboratorium (grupa 1)
2023/2024Z - Indywidualna praca środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny) 52-WW-NP-IPS2:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2)
2023/2024Z - Metodyka konstruowania planów wczesnego wspomagania rozwoju i wsparcia rodziny z tutoringiem 52-WW-NP-MKPWWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Podstawy pedagogiki osób niepełnosprawnością intelektualną W6-PE-SR-S1-PPNI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024Z - Praktyka w podmiotach realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wsparcia rodziny 52-WW-NP-PPWWR:
Praktyka (grupa 1)
2023/2024Z - Profil kompetencji specjalisty WWR 52-WW-NP-PKS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023/2024Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Funkcjonalna ocena wzroku i rehabilitacja widzenia małego dziecka 52-WW-NP-FOWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Konwersatorium (grupa 3), Konwersatorium (grupa 4)
2023/2024L - Indywidualna praktyka środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny ) 52-WW-NP-IPŚ:
Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2)
2023/2024L - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych W6-PP-NM-MET-PK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Metodyka pracy rewalidacyjno-wychowawczej z osobami ze sprężoną i głęboką niepełnosprawnością intelektualną W3-PC-MJS-PS5-21:
Wykład (grupa 1)
2023/2024L - Metodyka wychowania przedszkolnego- zajęcia praktyczne (sem.2) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT2:
Praktyka (grupa 3)
2024/2025Z - Diagnostyka w pedagogice specjalnej W6-PS-SM-DPS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/2025Z - Indywidualna praca środowiskowa z dzieckiem i rodziną ( studium dziecka i rodziny) 52-WW-NP-IPS2:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2)
2024/2025Z - Metodyka konstruowania planów wczesnego wspomagania rozwoju i wsparcia rodziny z tutoringiem 52-WW-NP-MKPWWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Konwersatorium (grupa 1), Konwersatorium (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024/2025Z - Metodyka wychowania przedszkolnego - zajęcia praktyczne (sem.3) W6-PP-SM-PRZEDPRAKT3:
Laboratorium (grupa 3)
2024/2025Z - Wczesna interwencja - wczesne wspomaganie - podstawy teoretyczne 52-WW-NP-WIWWPT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/2025Z - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka W6-PP-NM-WWR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/2025L - Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych W6-PP-NM-MET-PK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/2025L - Podstawy diagnozy środowiska społecznego i wychowawczego w teorii i praktyce W6-PE-WZ-S1-PDSS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)