Kolokwium pisemne.
Weryfikację przeprowadza się na podstawie lektur: T. Styczeń, J. Merecki, ABC etyki, Lublin 1996. Papieska Rada ds. Duszpasterstwa Służby Zdrowia, Karta Pracowników Służby Zdrowia, Vatican 1995.
Trzy kolokwia, zawierające pytania otwarte lub testowe (w dwu pierwszych od 8 do 14 pytań, za które otrzymuje się 1 lub 2 punkty; w trzecim 26 pytań testowych, za które student otrzymuje 0,5 punktu).
Zaliczenie student otrzymuje, gdy uzyska z każdego kolokwium przynajmniej 40% pozytywnych odpowiedzi. Na podstawie łącznego wyniku procentowego z 3 kolokwiów student otrzymuje następujące oceny:
Poniżej 40%: ocena 2 (ndst)
40% do 55%: ocena 3 (dst)
55% do 65%: ocena 3,5 (dst+)
65% do 75%: ocena 4 (db)
75% do 85%: ocena 4,5 (db+)
Więcej niż 85%: ocena 5 (bdb)
Kolokwia są przeprowadzane w ramach ćwiczeń (czas trwania: ok. 15 min).
W przypadku uzyskania z danego kolokwium wyniku niższego niż 40% istnieje możliwość jeszcze dwukrotnego przystąpienia do każdego z kolokwiów. Nieuzyskanie za trzecim razem minimum 40% w którymkolwiek z kolokwiów powoduje ocenę niedostateczną
z zaliczenia w pierwszym terminie.
Wzór obliczania wyniku procentowego:
(a+b+c) : (a’+b’+c')
a - punkty uzyskane w pierwszym kolokwium
b - punkty uzyskane w drugim kolokwium
c - punkty uzyskane w trzecim kolokwium
a’- maksymalna ilość punktów w pierwszym kolokwium
b’- maksymalna ilość punktów w drugim kolokwium
c’- maksymalna ilość punktów w trzecim kolokwium (teście)
W szczególnych przypadkach kolokwium może przybrać formę ustną.
Ocena aktywności na ćwiczeniach.
Przygotowanie pytań do tekstu wyznaczonego przez prowadzącego (K. Wojtyła, "Miłość i odpowiedzialność" - fragmenty).
Poprawne postawienie pytań oznacza zaliczenie tej formy weryfikacji.
W czasie ćwiczeń następuje wspólne odczytanie pytań i analiza tekstu. Prowadzący ocenia indywidulanie trafność pytań.
Dobra analiza tekstu przy pomocy pytań może podwyższyć ocenę z egzaminu końcowego (modułu) o pół stopnia.
|