OCENA CIĄGŁA UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNYCH
Ocena bardzo dobra – student rozumie realizowane zagadnienie, gromadzi literaturę na temat zalecany przez prowadzącego pracownię, solidnie wykonuje powierzone mu zadania, dokładnie przygotowuje dokumentację z pracowni, potrafi zgromadzić odpowiednią, do realizowanego projektu licencjackiego (tematu pracy licencjackiej) bibliografię, potrafi przedstawić poprawny plan pracy licencjackiej pod względem merytorycznym.
Ocena dobra – student rozumie realizowane zagadnienie, gromadzi literaturę na temat zalecany przez prowadzącego pracownię, solidnie wykonuje powierzone mu zadania, przygotowuje dokumentację z pracowni z niewielkimi błędami, potrafi analizować problemy i szukać dla nich rozwiązania z niewielką pomocą prowadzącego.
Ocena dostateczna – student rozumie realizowane zagadnienie, gromadzi literaturę na temat zalecany przez prowadzącego, solidnie wykonuje powierzone mu zadania, przygotowuje dokumentację z pracowni z błędami, które zakłócają jej czytelność, potrzebuje dodatkowych wskazówek do prawidłowego rozwiązania analizowanego problemu.
Ocena niedostateczna - student nie jest przygotowany do wykonania zaleconego zadania, niedbale wykonuje powierzone mu zadania, przygotowuje dokumentację z pracowni z błędami, które powodują, że jest ona nieczytelna, nie rozumie sensu prowadzonych zajęć i nie potrafi analizować problemów i szukać dla nich rozwiązań z pomocą prowadzącego pracownię.
RAPORTY
Ocena bardzo dobra – Raport zawiera wszystkie konieczne elementy. Student dokładnie opisuje uzyskane dotychczas wyniki oraz zgromadzoną literaturę zgodną z tematyką pracy licencjackiej. Raport wykonany jest bardzo starannie pod względem merytorycznym a także od strony edytorskiej.
Ocena dobra – Raport zawiera wszystkie konieczne elementy. Student dokładnie opisuje uzyskane dotychczas wyniki oraz zgromadzoną literaturę zgodną z tematyką pracy licencjackiej. Raport zawiera nieliczne błędy merytoryczne i edytorskie oraz niedomówienia, a zebrania bibliografia nie jest kompletna.
Ocena dostateczna - Raport zawiera wszystkie konieczne elementy. Student opisuje uzyskane dotychczas wyniki oraz zgromadzoną literaturę dotyczącą tematyki pracy licencjackiej. Raport jest niestaranny od strony edytorskiej; zawiera istotne błędy, zebrana literatura nie jest pełna i nie zawsze zgodna z tematyką pracy licencjackiej.
Ocena niedostateczna – Raport jest niekompletny. Student niedokładnie opisuje uzyskane dotychczas wyniki, nie zebrał właściwej pod względem merytorycznym literatury niezbędnej do opracowania pracy licencjackiej. Raport zawiera błędy merytoryczne i edytorskie, które czynią go niezrozumiałym i nieczytelnym. Nie jest w stanie przedstawić wyczerpującego planu pracy licencjackiej.
SPRAWOZDANIE KOŃCOWE
Ocena bardzo dobra - Sprawozdanie zawiera wszystkie konieczne elementy. Dokumentacja jest poprawna i czytelnie przedstawiona a wyciągnięte wnioski są właściwe. Sprawozdanie wykonane jest bardzo starannie pod względem merytorycznym i edytorskim. Wskazuje ono na pełne zrozumienie omawianych treści przez studenta.
Ocena dobra – Sprawozdanie zawiera wszystkie konieczne elementy. Dokumentacja jest poprawnie i czytelnie przedstawiona a wyciągnięte wnioski są właściwe. Zebrana literatura jest poprawna. Sprawozdanie zawiera nieliczne błędy merytoryczne i edytorskie oraz niedomówienia.
Ocena dostateczna - Sprawozdanie zawiera wszystkie konieczne elementy. Dokumentacja jest poprawnie przedstawiona. Wnioski nie są zbyt czytelne i zrozumiałe. Sprawozdanie jest niestaranne od strony edytorskiej, zawiera istotne błędy, a zebrana literatura musi zostać poprawiona pod względem merytorycznym i ilościowym.
Ocena niedostateczna – Sprawozdanie nie jest kompletne. Student nie rozumie i nie potrafi interpretować i analizować literatury, nie potrafi zebrać odpowiedniej bibliografii do danego tematu naukowego, który ma być podstawą pracy licencjackiej.
|