Patologie mediów
bibliografia:
Karwat M. "O złośliwej dyskredytacji. manipulowanie wizerunkiem przeciwnika" Warszawa PWN 2007
Karwat M. "Sztuka manipulacji politycznej" Toruń,Wyd. Adam Marszałek 1998
Addato K. „Sound Bite Democracy. Network Evening News Presidential Campaign
Covers, 1968 and 1988”. John F. Kennedy School of Government, Harvard University.
Research Paper R-2,1990.
Adamowski J., Golka B., Stasiak-Jazukiewicz E. „Wybrane zagraniczne systemy
informacji masowej”, Warszawa 1996.
Bauer Z., Chudziński E., „Dziennikarstwo i świat mediów”. Kraków 2000.
Benoit W.L., Benoit P.J. „The Virtual Campaign. Presidential Primary Websides in
Campaign 2000”, University of Missouri 2000.
Drzycimski A., Abramczyk G. S. (red.): „Komunikatorzy. Wpływ Wrażenie Wizerunek.” ,
Warszawa – Bydgoszcz 2000.
Francuz P. (red.): “Psychologiczne aspekty odbioru telewizji II”. Lublin 2004.
Goban-Klas T. „Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i
Internetu.”. Kraków 2000.
Godzic W. „Telewizja i jej gatunki. Po „Wielkim Bracie”. Kraków 2004.
Gwóźdź A. „Pejzaże audiowizualne. Telewizja, wideo, komputer”. Kraków 1997.
Gwóźdź A. „Między obrazem a narracją. Szkice z teorii telewizji.”. Wrocław 1990.
Michalczyk S. „Komunikowanie polityczne. Teoretyczne aspekty procesu.”
Katowice 2005.
Batko A. "Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji : słowa mogą być bronią, działać jak narkotyk i przynieść bogactwo". - Gliwice : Wydawnictwo "Helion", 2005
Dalmeida F : Manipulacja w polityce, w reklamie, w miłości. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2005
Doliński D : Techniki wpływu społecznego. - Warszawa : Wydawnictwo SCHOLAR, 2005
Forward S., Frazier D. : Szantaż emocjonalny. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2005
Jabłoński W. : Kreowanie informacji : media relations. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
Joule R. V. "Gra w manipulacje : wywieranie wpływu na uczciwych. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006
|