Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Pracownia licencjacka II w Katedrze Anatomii i Cytologii Roślin 01-BT-S1-1BT-10.ACR
Laboratorium (L) semestr letni 2015/2016

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 60
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

Podstawy cytogenetyki roślin, Rogalska S, Małuszyńska J, Olszewska MJ, PWN 2005;

Podstawy Biologii Komórki, pod red. Woźny A., Michejda J., Ratajczak J., Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań

Literatura polsko i angielskojęzyczna, publikacje oryginalne i przeglądowe zaproponowane przez opiekuna naukowego.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena ciągła umiejętności praktycznych w trakcie trwania pracowni.

Ocena bardzo dobra – student systematycznie uczestniczy w zajęciach, rzetelnie i z zaangażowaniem przygotowuje się do zajęć, terminowo wywiązuje się z obowiązków. Student prawidłowo i bardzo starannie opracowuje zagadnienia związane z tematem pracy. Student w pełni rozumie zakres i cel przygotowywanego przeglądu, aktywnie uczestniczy w dyskusji. Student studiuje ze zrozumieniem przeglądowe i oryginalne artykuły anglojęzyczne. Manuskrypt pracy zawiera wszystkie konieczne elementy i jest wykonany bardzo starannie pod względem merytorycznym, a także od strony edytorskiej. Student bardzo dobrze omawia wybrane zagadnienia.

Ocena dobra – student systematycznie uczestniczy w zajęciach, rzetelnie przygotowuje się do zajęć, terminowo wywiązuje się z obowiązków. Student prawidłowo i starannie opracowuje zagadnienia związane z tematem pracy. Student rozumie zakres i cel przygotowywanego przeglądu, aktywnie uczestniczy w dyskusji. Student, z niewielkimi trudnościami, studiuje ze zrozumieniem przeglądowe i oryginalne artykuły anglojęzyczne. Manuskrypt pracy zawiera wszystkie konieczne elementy i jest wykonany starannie pod względem merytorycznym, a także od strony edytorskiej. Student prawidłowo omawia wybrane zagadnienia.

Ocena dostateczna – student uczestniczy w zajęciach, przygotowuje się do zajęć, nieterminowo wywiązuje się z obowiązków. Student poprawnie opracowuje zagadnienia związane z tematem pracy. Student rozumie zakres i cel przygotowywanego przeglądu, jednak rzadko uczestniczy w dyskusji. Student ma trudności ze zrozumieniem przeglądowych i oryginalnych artykułów anglojęzycznych. Manuskrypt pracy zawiera wszystkie konieczne elementy, ale zawiera pewne braki pod względem merytorycznym i od strony edytorskiej. Student poprawnie omawia wybrane zagadnienia.

Ocena niedostateczna- student niesystematycznie uczestniczy w zajęciach, nie przygotowuje się do zajęć, nie wywiązuje się z obowiązków. Student nie opracowuje zagadnień związane z tematem pracy. Student nie rozumie zakresu i celu przygotowywanego przeglądu i nie uczestniczy w dyskusji. Student nie rozumie przeglądowych i oryginalnych artykułów anglojęzycznych. Manuskrypt pracy nie zawiera wszystkich koniecznych elementów i nie jest wykonany starannie pod względem merytorycznym ani od strony edytorskiej. Student niepoprawnie omawia wybrane zagadnienia.

Opiekun naukowy na bieżąco ocenia zaangażowanie studenta, a także weryfikuje poprawność merytoryczną zgromadzonych materiałów źródłowych oraz rzetelność opracowań.

Opracowanie manuskryptu pracy licencjackiej.

Twórcze podejście do tematu pracy licencjackiej; wysoka jakość zgromadzonych materiałów źródłowych oraz ich przetworzenia; poprawność merytoryczna i formalna przegotowanego manuskryptu.

Ocena bardzo dobra – manuskrypt zawiera wszystkie konieczne elementy. Student bardzo dobrze omawia zagadnienia związane z tematem pracy licencjackiej, co świadczy o jego szerokiej wiedzy. Praca została przygotowana w oparciu o szeroką, aktualną literaturę specjalistyczną, głównie anglojęzyczną. Manuskrypt jest przygotowany bardzo starannie pod względem merytorycznym, a także od strony edytorskiej.

Ocena dobra – manuskrypt zawiera wszystkie konieczne elementy. Student dobrze omawia zagadnienia związane z tematem pracy licencjackiej. Praca została przygotowana w oparciu o poprawnie dobraną literaturę specjalistyczną, głównie anglojęzyczną. Manuskrypt jest przygotowany starannie pod względem merytorycznym, a także od strony edytorskiej.

Ocena dostateczna – manuskrypt zawiera wszystkie konieczne elementy. Student omawia zagadnienia związane z tematem pracy licencjackiej, jednak jego wiedza jest powierzchowna. Praca została przygotowana w oparciu o podstawową literaturę z zakresu danego tematu badawczego, w znacznej mierze polskojęzyczną. Manuskrypt jest przygotowany starannie pod względem merytorycznym, ale wykazuje braki od strony edytorskiej.

Ocena niedostateczna- manuskrypt nie zawiera wszystkich koniecznych. Student omawia zagadnienia związane z tematem pracy licencjackiej, jednak jego wiedza jest bardzo powierzchowna. Literatura została dobrana nieprawidłowo. Manuskrypt nie jest przygotowany starannie pod względem merytorycznym, ani od strony edytorskiej.

Ocena uzależniona jest ponadto od przedstawienia manuskryptu w wyznaczonym terminie i w przypadku niedotrzymana ustalonych terminów może ona ulec obniżeniu.

Merytoryczna i formalna ocena przedstawionej przez studenta prezentacji.

Zakres tematów:

Bezpośrednie konsultacje mające na celu rozwiązywanie bieżących problemów związanych z przygotowaniem manuskryptu pracy licencjackiej

Indywidualne spotkania i dyskusja z promotorem.

Metody dydaktyczne:

Przegląd specjalistycznych materiałów wskazanych przez prowadzącego, jako przygotowanie do opracowania zagadnień zgodnych z tematem pracy licencjackiej.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Jolanta Kwaśniewska 6/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)