Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka angielskiego 02-FL-JRT-S1-PNJA06
Ćwiczenia (C) semestr letni 2015/2016

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 60
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Literatura:

POZIOM B2

Literatura obowiązkowa:

Kerr, P. Jones, C. 2012. Straightforward Upper-intermediate, second edition course book. Macmillan.

Kerr, P. Jones, C. 2012. Straightforward Upper-intermediate second edition, workbook. Macmillan.

Literatura uzupełniająca:

• Foley, M, Hall, D.2012. My Grammar Lab.Intermediate B1/B2. Pearson.

• Gairns, R. Redman, S. 2008. Oxford Word Skills advanced. Oxford University Press.

• Murphy, R. 2010. English Grammar in Use. Cambridge University Press.

• Redman, S. 1997. English Vocabulary in Use. Cambridge University Press.

• Siuda, J. 1992. Gramatyka Angielska. Angloman.

• Siuda, J. 2004. Gramatyka Angielska w Teorii i ćwiczeniach. Angloman.

• Thomson, A.J, Martinet, A.V. 1994. A Practical English Grammar. Oxford University Press.

• Dooley, J., Evans, V. 1999. Grammarway. Express Publishing.

• Borowska, A. 2010. Wielka Gramatyka J. Angielskiego. Wydawnictwo Edgard.

• Materiały ze stron internetowych wydawnictw: Pearson, Oxford University Press, Macmillan, a także BBC, British Council i inne.

• dodatkowe materiały przygotowane przez prowadzącego;

POZIOM C1

Hall, D., Foley, M., Crace, A., Roberts, R. 2013. New Total English - advanced Coursebook. Pearson.

• Hall, D., Foley, M., Crace, A., Roberts, R. 2013. New Total English - advanced Workbook. Pearson.

Literatura uzupełniająca:

• Emmerson, P. 2004. E-mail English. Macmillan

• Evans, V.1998. Successful Writing Upper intermediate. Express Publishing.

• Foley, M, Hall, D.2012. My Grammar Lab. Upper intermediate B2/C2. Pearson.

• Gairns, R. Redman, S. 2008. Oxford Word Skills intermediate. Oxford University Press.

• Grussendorf, M.2007. English for Presentations.Oxford Business English. Express Series.Oxford University Press.

• Mann, M. Taylore-Knowles,S.2007. Destination B2&C2, Grammar & Vocabulary. Macmillan.

• Vince, M.2009. Macmillan English Grammar in Context – upper intermediate. Macmillan.

• McCarthy, M, O’Dell. F. Seria In Use opublikowana przez Cambridge University Press:

English Vocabulary in Use upper intermediate (2006), English Colllocations in Use (2004), English Idioms in Use (2006), English Phrasal Verbs in Use (2004).

•Materiały ze stron internetowych wydawnictw: Pearson, Oxford University Press, Macmillan, a także BBC, British Council i inne.

artykuły o tematyce biznesowej z czasopism: Business English, Financial Times.

•Dodatkowe materiały przygotowane przez prowadzącego

Metody i kryteria oceniania:

Metody: kontrola bieżąca i końcowa (ustna i pisemna); ewaluacja formatywna

Kryteria: opanowanie materiału gramatyczno-leksykalnego oraz sprawności nabywanych w trakcie obydwu semestrów zajęć.

• Ocena bdb – wypowiedzi ustne i pisemne studenta są poprawne gramatycznie, wyczerpujące, oddające pełny zakres umiejętności i wiedzy. Student w 100% opanował materiał przewidziany w danym semestrze.

• Ocena db – student wykazuje się umiejętnościami w stopniu obejmującym 80% przewidzianego materiału, tzn.: w wypowiedziach ustnych i pisemnych mogą wystąpić nieliczne błędy, które nie utrudniają komunikacji. Potrafi samodzielnie poprawić własne błędy.

• Ocena dst - student powinien wykazać się umiejętnościami w stopniu dostatecznym - ok. 65%. Potrafi wykonać typowe ćwiczenia o średnim stopniu trudności. Wypowiada się i pisze z licznymi błędami - utrudniają one, ale nie uniemożliwiają komunikacji.

• Ocena ndst – student nie opanował wiadomości i umiejętności nawet w minimalnym stopniu (< 65%). Nie zaliczył prac pisemnych i ustnych, nie jest w stanie wykonać ćwiczeń o małym stopniu trudności

Skala ocen:

100-93% = bardzo dobry

92-86% = plus dobry

85-79% = dobry

78-72% = plus dostateczny

71-65% = dostateczny

64% i mniej = niedostateczny

Zakres tematów:

Zakres tematów

Szczegółowy zakres tematów dla poszczególnych poziomów znajduje się w opisie

- grupy nr 1 dla poziomu B2

- grupy nr 2 dla poziomu C1

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikatywnej metody nauczania i metody łączone, z pisemną i ustną informacją zwrotną, z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji).

Liczba godzin pracy własnej studenta: 60h.

Praca własna studenta:

Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Katarzyna Gronowska 6/60 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Ilona Delekta 11/60 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)