1. J. Stankiewicz, Komunikowanie się w organizacji, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 1999.
2. S.P. Robbins, Zasady zachowania w organizacji, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2001
3. R. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi, GWP Gdańsk 2003;
4. M. Rzemieniak. K. Kamińska, Wewnętrzne public relations w sytuacjach kryzysowych, Politechnika Lubelska, Lublin 2012;
5. B. Dobek – Ostrowska Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum Wrocław 1999;
6. E. Griffin, Podstawy komunikacji społecznej, GWP Gdańsk 2003;
7. G. Hofstede, Kultury i organizacje, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000;
8. K. Kubiak (red.), Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych niepewności,
Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012
9. G.Bassi, R.Zamburlin, Komunikacja w małżeństwie. Jak być razem? Wydawnictwo eSPe, Karków 2003.
10. A. Szymańska, Public Relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocłw 2004.
Literatura uzupełniająca:
1. T. Goban – Klas Media i komunikowanie masowe, Wydawnictwo Naukowe PWN 2005;
2. Z. Nęcki, Komunikacja międzyludzka, Kraków 2002;
3. A. Pratkanis, E. Aronson, Wiek propagandy, PWN Warszawa 2003;
4. B. Sobkowiak, Procesy komunikowania się w organizacji, [w:] Współczesne systemy komunikowania, red. Bogusława Dobek-Ostrowska, Wrocław 1998,s. 33-37.
5. J. Stewart (red), Mosty zamiast murów. O komunikowaniu się między ludźmi, PWN Warszawa 2002;
6. P. Thomson, Sposoby komunikacji interpersonalnej, Zysk i S – ka, Poznań 1998;
7. M. Leary, Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji, GWP Gdańsk 2004;
8. M. McKay, M. Davis, P. Fanning, Sztuka skutecznego porozumiewania się, GWP Gdańsk 2003.
9. M. Zuber, Komunikowanie międzykulturowe, [w:] Studia z teorii komunikowania masowego, red. Bogusława Dobek-Ostrowska, Wrocław 1999, s. 36-40.
|