Ocenie podlega poprawność merytoryczna przygotowywanych materiałów oraz sposoby jego przedstawienia, dotyczy to także prezentacji zakresu opracowania swojej pracy licencjackiej i czytelnego konspektu do tejże.
ocena bdb – brak błędów merytorycznych w prezentacji, logiczne i zrozumiałe formy przedstawiania wyników własnej pracy, ciekawa forma graficzna i dokumentacyjna, .
ocena db – zagadnienie zostało przygotowane w znacznej części poprawnie jednak z pojawiającymi się niedociągnięciami i błędami merytorycznymi. Konspekt pracy omówiony poprawnie z nielicznymi niedomówieniami.
ocena dst – zagadnienie zostało opracowane pobieżnie, i nie pozwala jednoznacznie pozytywnie ocenić całokształtu pracy licencjata. Sporo błędów merytorycznych świadczących o niedopracowaniu zagadnień, które zalecono do przygotowania. Niedosyt opracowań piśmiennictwa zabezpieczający postęp w przygotowaniu pracy.
ocena ndst – zagadnienie zostało przedstawione skrajnie pobieżnie i nie zapełnia nawet 50% wymogów przy licznych błędach merytorycznych i złej interpretacji faktów lub doborze nieadekwatnego piśmiennictwa. Dialog ze studentem wykazuje również szereg braków merytorycznych w podstawowej wiedzy niezbędnej dla opracowania wybranego tematu pracy, student nie potrafi bowiem odpowiedzieć na większość zadawanych pytań.
Ocenie podlega wartość merytoryczna i formalna poprawność pracy licencjackiej:
bardzo dobry – praca licencjacka jest przygotowana samodzielnie, w przemyślany i logiczny sposób. Nie zawiera błędów merytorycznych i edytorskich.
dobry – praca licencjacka jest przygotowana poprawnie, w przemyślany i logiczny sposób.
Zawiera nieliczne błędy merytoryczne i edytorskie.
dostateczny – praca licencjacka jest niekompletna, przygotowana niestarannie, zawiera nieliczne błędy merytoryczne i redakcyjne.
niedostateczny – praca licencjacka nie spełnia wymagań merytorycznych i formalnych. Brak pracy licencjackiej także odpowiada ocenie niedostatecznej
|