Ocena ciągła umiejętności praktycznych na konwersatoriach i laboratoriach: Umiejętności praktyczne oceniane na każdych zajęciach laboratoryjnych i konwersatoriach – umiejętność posługiwania się mikroskopem, ocena umiejętności identyfikowania obserwowanych na preparatach struktur oraz dyskutowania.
Na konwersatoriach oceniana będzie prezentacja multimedialna przygotowana przez studentów o charakterze problemowych oraz zadanie z grywalizacji.
bdb – student definiuje znaczenie poszczególnych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka z uwzględnieniem przebiegu ich rozwoju; identyfikuje budowę histologiczną charakterystyczną dla poszczególnych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka; wykorzystuje źródła literaturowe do przygotowania prezentacji multimedialnych; dyskutuje zależności między budową a funkcjami poszczególnych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka; samodzielnie przeprowadza obserwacje mikroskopowe preparatów histologicznych; preparatów totalnych oraz formułuje na ich podstawie wnioski, wyjaśnia zależności między rodzajem spożywanego pokarmu a budową układu pokarmowego zwierząt.
db - student definiuje znaczenie wybranych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka z uwzględnieniem przebiegu ich rozwoju; identyfikuje budowę histologiczną charakterystyczną dla wybranych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka; wykorzystuje źródła literaturowe do przygotowania prezentacji multimedialnych; dyskutuje wybrane zależności między budową a funkcjami poszczególnych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka; przeprowadza obserwacje mikroskopowe preparatów histologicznych, preparatów totalnych przy pomocy osoby prowadzącej oraz formułuje na ich podstawie wnioski, wyjaśnia wybrane zależności między rodzajem spożywanego pokarmu a budową układu pokarmowego zwierząt.
dst - student jedynie definiuje znaczenie wybranych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka z uwzględnieniem przebiegu ich rozwoju; wykazuje problemy z identyfikacją budowy histologicznej charakterystycznej dla wybranych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka; wykorzystuje źródła literaturowe do przygotowania prezentacji multimedialnych; wykazuje problemy w przeprowadzaniu obserwacji mikroskopowych preparatów histologicznych, preparatów totalnych, nawet przy pomocy prowadzącego, formułuje jedynie pojedyncze wnioski wynikające z pracy czy wyjaśnia pojedyncze zależności między rodzajem spożywanego pokarmu a budową układu pokarmowego zwierząt.
ndst – student nie definiuje znaczenia wybranych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka z uwzględnieniem przebiegu ich rozwoju; wykazuje problemy z identyfikacją budowy histologicznej charakterystycznej dla wybranych narządów układu pokarmowego zwierząt i człowieka; nie potrafi wykorzystać źródeł literaturowych do przygotowania prezentacji multimedialnych; nie potrafi przeprowadzać obserwacji mikroskopowych preparatów histologicznych, preparatów totalnych, nawet przy pomocy prowadzącego, nie potrafi wyciągać, ani formułować wniosków.
|