Metody i kryteria oceniania: |
1. Ocenianie ciągłe - ocena praktycznych umiejętności pracy w laboratorium magisterskim lub z komputerem (w przypadku prac o charakterze obliczeniowym)
Ocena bardzo dobra - student samodzielnie planuje i wykonuje prace związane z przygotowaniem pracy magisterskiej konsultując się z prowadzącym tylko w momentach istotnych dla poprawnego przebiegu ćwiczenia. Zna i rozumie realizowane zagadnienie, zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Prawidłowo planuje i wykonuje prace laboratoryjne lub obliczeniowe, na bieżąco ocenia poprawność otrzymanych wyników;
Ocena dobra - student planuje i wykonuje prace związane z przygotowaniem pracy magisterskie konsultując się z prowadzącym w miarę potrzeby. Zna i rozumie realizowane zagadnienie, zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Na ogół prawidłowo planuje i wykonuje prace laboratoryjne lub obliczeniowe, na bieżąco ocenia poprawność otrzymanych wyników po konsultacji z prowadzącym;
Ocena dostateczna - student wykonuje prace związane z przygotowaniem pracy magisterskiej po konsultacjach z prowadzącym. Rozumie realizowane zagadnienie, zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Zazwyczaj prawidłowo planuje i wykonuje prace laboratoryjne lub obliczeniowe, na bieżąco ocenia poprawność otrzymanych wyników po konsultacji z prowadzącym;
Ocena niedostateczna - student nie jest w stanie prawidłowo wykonać prac związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej nawet po konsultacji z prowadzącym.
2. Prezentacja - ocena wykonania eksperymentu, wiarygodności uzyskanych wyników oraz ich interpretacji
Ocena bardzo dobra – rozległa znajomość tematu, zrozumienie wszystkich kwestii z nim związanych, właściwa selekcja materiału, wnikliwa interpretacja, własne wnioski, właściwe wykorzystanie materiału pomocniczego, odpowiednia terminologia i pojęcia, wypowiedź planowa i zorganizowana (konstrukcja logiczna, dyskursywna), zachowanie proporcji między wstępem, rozwinięciem i zakończeniem, idealne zaplanowanie i wykorzystanie czasu, poprawne merytorycznie odpowiedzi, żywe uczestnictwo w rozmowie, prezentacja multimedialna przygotowana perfekcyjnie pod względem formy,
z zastosowaniem różnorodnych środków wyrazu
Ocena dobra plus - znajomość tematu, zrozumienie wszystkich kwestii z nim związanych, właściwa selekcja materiału i jego interpretacja, własne wnioski, właściwe wykorzystanie materiału pomocniczego, odpowiednia terminologia i pojęcia, wypowiedź planowa
i zorganizowana zachowanie proporcji między wstępem, rozwinięciem i zakończeniem, idealne zaplanowanie i wykorzystanie czasu, poprawne merytorycznie odpowiedzi, prezentacja multimedialna przygotowana perfekcyjnie pod względem formy,
z zastosowaniem różnorodnych środków wyrazu
Ocena dobra - zrozumienie tematu i pełna jego realizacja, prowadzącą do pogłębionego wnioskowania, przestrzeganie zasad poprawnego mówienia, odpowiednia terminologia, właściwe wykorzystanie czasu, formułowanie poprawnych merytorycznie
odpowiedzi, prezentacja multimedialna przygotowana poprawnie pod względem formy,
z zastosowaniem różnorodnych środków wyrazu
Ocena dostateczna plus - zrozumienie omawianego tematu i niepełna jego realizacja, próba analizy, traktowanej, jako podstawa do interpretacji, wnioskowania, uogólniania, przywołanie podstawowych kontekstów ( z literatury), częściowo udana argumentacja, wypowiedź na ogół uporządkowana i spójna, dążenie do zamknięcia całości wnioskiem uogólniającym, panowanie nad czasem, formułowanie na ogół poprawnych merytorycznie odpowiedzi, prezentacja multimedialna przygotowana poprawnie pod względem formy,
z zastosowaniem wybranych środków wyrazu
Ocena dostateczna - Omówienie tematu w sposób niepogłębiony, odtwórczy, l błędy w mówieniu, ale zachowana komunikatywność języka, ubogie słownictwo i terminologia, niepełne rozumienie pytań, podjęcie rozmowy, odpowiedzi częściowo nie na temat, prezentacja multimedialna przygotowana poprawnie pod względem formy;
Ocena niedostateczna - student nie realizuje tematu na żadnym poziomie.
|
Zakres tematów: |
Projektowanie i synteza inhibitorów integrazy HIV
Projektowanie i synteza nowych chelatorów żelaza jako środków przeciwnowotworowych Przydatność metody e-learningu w nauczaniu chemii organicznej
Syntezy związków modelowych do badania nowych mechanizmów transportu podczas TLC
Projektowanie nowych związków biologicznie aktywnych metodami skriningu baz danych
Synteza wybranych pochodnych chinoliny
Syntezy nowych pochodnych chinoliny jako potencjalnych fungicydów
Badania struktury baz danych
Modelowanie techniką dynamiki molekularnej wybranego szeregu związków chemicznych
Kompleksy metali w chemii medycznej
Projektowanie związków przeciwgrzybicznych w oparciu o fragmenty molekularne
Synteza i badanie aktywności tiosemikarbazonów o potencjalnej aktywności przeciwnowotworowej
Synteza nowych ligandów tioazolowych
Nowe pochodne aminokwasowe tetrafenyloporfiryny
Amidy kwasu izoftalowego-synteza i badania fizykochemiczne
Synteza chloryn i bakteriochloryn jako potencjalnych fotouczulaczy w PDT
Modyfikowane cholesterolem pochodne tetrafenyloporfiryny
Amidy kwasu tereftalowego o potencjalnym działaniu biologicznym
Rezweratrol – oznaczanie ilościowe w materiałach spożywczych
Pochodne tetrabromofenyloporfiryny i ich potencjalne zastosowanie w PDT
Nitrylowe pochodne porfiryn o potencjalnym znaczeniu biologicznym
|