Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka angielskiego V 02-FL-FAT-S1-PNJA-5
Ćwiczenia 1 (C1) semestr zimowy 2017/2018

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

1. Burgess, S. and R. Acklam. (2005) Advanced Gold. Edinburgh Gate: Pearson Education Limited.

2. Certificate in Advanced English 1 (2009) CUP.

3. Harrison, M. (1994) Proficiency Testbuilder. Oxford: Heinemann.

4. Harrison, M. (1998) Proficiency Testbuilder 2. Oxford: Heinemann ELT.

5. Harrison, M. (2013) Proficiency Testbuilder 4. Oxford: Macmillan Education.

6. Hewings, M. (2004) Pronunciation Practice Activities. CUP.

7. Hughes, R. (2011) Teaching and Researching Speaking (2nd edition). Edinburgh Gate: Pearson Education Limited.

8. Kenny, N. and J. Newbrook. (2011) CAE practice Tests Plus 2. Edinburgh Gate: Pearson Education Limited.

9. Kirckpatrick, B. (2004) Vocabulary Building Workbook 1. Singapore: Learners Publishing Pte Ltd.

10. Kirckpatrick, B. (2004) Vocabulary Building Workbook 2. Singapore: Learners Publishing Pte Ltd.

11. Lywood-Last, V. (2010) LCCI English for Business: Level 1 Testbuilder. Oxford: Macmillan Education.

12. MacAndrew, R. and R. Martinez. (1998) Taboos and Issues. Boston: Thomson Heinle.

13. Matasek, M. (2006) Język Angielski - Słownictwo: Tematyczny Zbiór Ćwiczeń 1. Poznań: Wydawnictwo HANDYBOOKS.

14. Matasek, M. (2006) Język Angielski - Słownictwo: Tematyczny Zbiór Ćwiczeń 2. Poznań: Wydawnictwo HANDYBOOKS.

15. McCarter, S. and J. Ash. (2003) IELTS Testbuilder. Oxford: Macmillan Education.

16. McCarthy, M. and F. O’Dell. (2005) English Vocabulary in Use: Advanced. CUP.

17. McCarthy, M. and F. O’Dell. (2005) English Vocabulary in Use: Upper-intermediate. CUP.

18. Milton, J., Blake, B. and V. Evans. (2009) A Good Turn of Phrase: Advanced Practice in Phrasal Verbs and Prepositional Phrases. Newbury: Express Publishing.

19. Misztal, M. (1994) Tests in English Thematic Vocabulary. Warszawa: WSiP.

20. Oxford, R.L. (2011) Teaching and Researching Language Learning Strategies. Edinburgh Gate: Pearson Education Limited.

21. Rost, M. (2011) Teaching and Researching Listening (2nd edition). Edinburgh Gate: Pearson Education Limited.

22. Scott-Barrett, F. (2000) First Certificate Listening and Speaking. Edinburgh Gate: Longman.

23. Thomas, B.J. (1991) Advanced Vocabulary and Idiom. Edinburgh: Nelson.

24. Thornbury, S. (2005) How to Teach Speaking. Edinburgh Gate: Pearson-Longman.

25. Turska, B. (2010) Gramatyka Angielska w Tekstach. Warszawa: Świat Książki.

26. Watcyn-Jones, P. and J. Allsop. (2007) Prepositions. Edinburgh Gate: Pearson Education Limited.

27. Wilson, J.J. (2010) How to Teach Listening. Edinburgh Gate: Pearson Longman.

Metody i kryteria oceniania:

Zgodnie z informacjami w sekcjach podrzędnych

Zakres tematów:

Zgodnie z informacjami w sekcjach podrzędnych

Metody dydaktyczne:

Praca w grupie/w parach/praca indywidualna

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Grair Magakian 23/35 szczegóły
2 (brak danych), (sala nieznana)
Grair Magakian 14/35 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)