Annusewicz O. (red.), Zarządzanie wizerunkiem w polityce, „Studia politologiczne”, vol. 45, Warszawa 2017
Brodzińska-Mirowska Barbara, Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej, Toruń 2013,
Churska K., Drobczyński S., Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce, Poznań 2011
Cwalina W. Falkowski A., Marketing polityczny, perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2005
Dobek – Ostrowska B. (red.), Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego, Wrocław 2005
Doliński D., Psychologiczne mechanizmy oddziaływania reklamy, Gdańsk 2003
Fog K., Budtz C., Munch P., Blanchette S., Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie, Warszawa 2011
Jacuński M., Sieciowe komunikowanie polityczne w Polsce. Perspektywa aktorów politycznych, Wrocław 2016
Jeziński M., Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej, Toruń 2004,
Keller K., Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie, Warszawa 2015
Kolczyński M., Mazur M., Broń masowego wrażenia, Warszawa 2009
Kolczyński M., Mazur M., Wojna na wrażenia, Warszawa 2007
Kolczyński M., Strategie komunikowania politycznego, Katowice 2007
Kozłowska A., Reklama techniki perswazyjne, Warszawa 2011
Krasowski P., Kampania Parlamentarna 2011 roku z perspektyw sztabowców, Warszawa 2013
Lakomy M., Porębski L., Szybut N., Polityka 2.0. Aktorzy polityczni w świetle nowych technologii, Kraków 2014
Mazur M., Marketing polityczny, Warszawa 2002
Michalczyk S., Komunikowanie polityczne, Katowice 2005
Nowak Jakub, Aktywność obywateli online. Teorie a praktyka, Lublin 2011
Olczyk Tomasz, Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku, Warszawa 2009
Piontek D., Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce, Poznań 2011
Płudowski T., Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych, Warszawa 2008
Szalkiewicz W., Sokołowski M., Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacja i propagandą, Toruń 2017
|