Literatura: |
Literatura
Pozycje zwarte
1. Badania rynku – metody i zastosowania, pod red. Z. Kędzior, PWE, Warszawa 2005.
2. Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007.
3. Kłak M., Zarządzanie wiedzą we współczesnym przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach, Kielce 2010.
4. Nowicki A., Sitarska M., Procesy informacyjne w zarzadzaniu, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010.
Pozycje ciągłe
1. Chyliński M., Kompetencje informacyjne i kompetencje medialne wobec procesów zarządzania uwagą masowej publiczności, w: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria: Organizacja i zarządzanie, nr 106, 2017.
2. Dukiewicz T., Spostek H., Informacja w zarządzaniu strategicznym, w: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria: Organizacja i zarządzanie, nr 92, 2016
3. Gąsowska K., System informacji jako narzędzie wspomagające zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie i łańcuchem dostaw, w: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria: Organizacja i zarządzanie, nr 68, 2014.
4. Grabowski M., Zając A., Dane, informacja, wiedza – próba definicji, w: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 798, 2009.
5. Jasiński K.P., Fazy procesu informacyjnego w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
w: Rachunkowość zarządcza w działalności przedsiębiorstw i instytucji, Redakcja naukowa B. Nita, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 268, 2012.
6. Ober J., Funkcja i rola efektywnej komunikacji w zarządzaniu, w: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria: Organizacja i zarządzanie, nr 65, 2013.
7. Ossowski M., Identyfikacja i klasyfikacja procesów w przedsiębiorstwie, „Zarządzanie i Finanse” 2012, R. 10, nr 4, cz. 3.
8. Piecuch T., Informacja w funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw, „Modern Management Review” 2014, nr 4.
9. Pypłacz P., Wsparcie procesu decyzyjnego dla budowy pozycji konkurencyjnej małego przedsiębiorstwa, w: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Seria: Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, nr 47, 2011.
|
Metody i kryteria oceniania: |
Oceny dokonuje prowadzący na podstawie przedstawionych przez studentów rozwiązań zadań problemowych. Studenci otrzymują również punkty za udział w dyskusji prowadzonych podczas prezentacji prac.
5,0 (bdb) – znakomita wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych – ok. ¬95-100% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu
i dyskusji.
4,5 (db +) – bardzo dobra wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych – ok. 85-90% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu
i dyskusji.
4,0 (db) – dobra wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści
programowych – ok. 75-80% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu
i dyskusji.
3,5 (dst +) – zadowalająca wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych, ale ze znacznymi niedociągnięciami – ok. 65-70% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu i dyskusji..
3,0 (dst) – zadowalająca wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych, ale z licznymi błędami – ok. 55-60% punktów przewidzianych do zdobycia
w ramach egzaminu i dyskusji.
2,0 (ndst) – niezadowalająca wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych – 0-50% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu i dyskusji.
|