Pisemne sprawdziany wiedzy:
Wymagania merytoryczne
1. Przyswojenie podstawowej wiedzy z tematów podejmowanych w ramach jednostek kontaktowych.
2. Przyswojenie podstawowej wiedzy z wyszczególnionej literatury obowiązkowej.
3. Student posiada wiedzę z zakresu prawa międzynarodowego publicznego.
4. Student posiada wiedzę z zakresu polskiej polityki zagranicznej.
Kryteria oceny
Akcent w ramach pisemnych sprawdzianów wiedzy zostanie położony na wiedzę podstaw międzynarodowego prawa publicznego oraz polskiej polityki zagranicznej.
Maksymalna ilość punktów w ramach sprawdzianu: 20.
5 pytań otwartych – maksymalnie 4 punkty za pytanie.
Kryteria oceny:
Bardzo dobry – 19-20
Dobry – 15-18
Dostateczny – 11-14
Niedostateczny – 10 i mniej punktów.
W uzasadnionych przypadkach wykładowca może przyjąć inną formę pisemnych sprawdzianów wiedzy.
Przebieg procesu weryfikacji
Sprawdzian przeprowadzany w formie pisemnej. Zawiera pięć pytań opisowych. W związku z tym, prowadzący nie wyznacza minimalnej objętości pracy.
Czas trwania: 20 minut. Czas sprawdzianu liczony jest od momentu podania wszystkich pytań. Sprawdzian przeprowadzany jest fakultatywnie przez prowadzącego w trakcie jednostek kontaktowych.
Kolokwium zaliczeniowe:
Wymagania merytoryczne
1. Przyswojenie podstawowej wiedzy z tematów podejmowanych w ramach jednostek kontaktowych.
2. Przyswojenie podstawowej wiedzy z wyszczególnionej literatury obowiązkowej.
3. Student posiada wiedzę z zakresu prawa międzynarodowego publicznego.
4. Student posiada wiedzę z zakresu polskiej polityki zagranicznej.
Kryteria oceny
Akcent w ramach pisemnych sprawdzianów wiedzy zostanie położony na wiedzę podstaw międzynarodowego prawa publicznego oraz polskiej polityki zagranicznej.
Maksymalna ilość punktów w ramach kolokwium: 60.
Kolokwium zawiera 28 pytań złożonych.
Kryteria oceny:
Bardzo dobry – 60-56
Dobry – 55-46
Dostateczny – 45-31
Niedostateczny – 30 i mniej punktów.
Przebieg procesu weryfikacji
Kolokwium przeprowadzane w formie pisemnej. Zawiera 28 pytań złożonych.
Czas trwania kolokwium: 80 minut. Czas kolokwium liczony jest od momentu podania wszystkich pytań.
Kolokwium odbywa się dwukrotnie w trakcie semestru, na 10 oraz 15 zajęciach.
Dyskusja moderowana:
Wymagania merytoryczne
1. Student jest przygotowany do aktywnego i merytorycznego uczestniczenia w prowadzonej dyskusji.
2. Student posiada oraz potrafi zaprezentować wymaganą treścią zajęć wiedzę.
3. Student potrafi dokonywać pogłębionej analizy omawianych zjawisk i procesów, podawać argumenty na poparcie stawianych tez, łączyć ze sobą fakty oraz samodzielnie wyciągać wnioski.
Kryteria oceny
W ramach dyskusji moderowanej nacisk zostanie położony na wykształcenie u studenta wskazanych w opisie modułu umiejętności oraz kompetencji społecznych.
Aktywność:
• 7 zajęć – ocena bardzo dobra
• 6 – dobra plus
• 5 – dobra
• 3-4 – dostateczna plus
• 2 – dostateczna
• 0-1 – niedostateczna
Przebieg procesu weryfikacji
- na każdych zajęciach (z wyjątkiem zajęć przewidzianych na kolokwia) będzie wykorzystywana metoda dyskusji moderowanej, w trakcie której student będzie miał możliwość zabrania głosu;
- na ostateczną ocenę z dyskusji moderowanej wpływa aktywność studenta na poszczególnych zajęciach w czasie całej realizacji modułu;
- nacisk w trakcie zajęć zostanie położony na wykształcenie u studentów pożądanych umiejętności i kompetencji społecznych, wskazanych w opisie modułu.
|