(1) Armstrong, M., Taylor, S. (2016). Zarządzanie zasobami ludzkimi. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
(2) Armstrong, M. (2015). Zarządzanie wynagrodzeniami. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
(3) Borkowska, S. (2012). Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
(4) Borkowska, S. (2012). Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
(5) Davis, T. (2013). Ewaluacja talentu. Nowa strategia zarządzania talentami w organizacji. Warszawa:Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
(6) Filipowicz, G. (2017). HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji. Warszawa: Wydawnictwo INFOR PL S.A.
(7) Golnau, W., Kalinowski, M., Litwin, J. (2017). Zarządzanie zasobami ludzkimi. Warszawa: CeDeWu. Sp.z.o.o.
(8) Kaplan, R. S., Norton, D.P. (2011). Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Sp. Z. o. o.
(9) Kopijer, P. (2011). Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetencyjnego. Warszawa: Wydawnictwo SWPS Academica.
(10) Kozłowski, M. (2016). Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
(11) Król, H., Ludwiczyński, A. (2006). Zarządzanie zasobami ludzkimi. Tworzenie kapitału ludzkiego w organizacji. Warszawa: PWN.
(12) Marciniak, J. (2011). Meritum HR. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
(13) Oleksyn, T. (2016). Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
(14) Pocztowski, A. (2016). Zarządzanie talentami w organizacji. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
(15) Prokopowicz, P. (2016). Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
(16) Prokopowicz, P., Żmuda, G., Król, M. (2014). Kompetencyjne testy sytuacyjne w rekrutacji, selekcji i ocenie pracowników. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
(17) Szustrowa, T. (2011). Testy w biznesie. Standardy i praktyka. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych PTP.
(18) Walenda, E. (2016). Praktyki HRM. Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku. Warszawa: INFOR PL S.A.
(19) Wąsowska-Bąk, K., Górecka, D., Mazur, M. (2012). Assessment/Development Center. Gliwice: Wydawnictwo HELION.
|