Sprawdzian umiejętności autoprezentacji – przygotowanie referatu naukowego
Ocenie podlega poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób prezentacji
bardzo dobry – zagadnienie przedstawione wyczerpująco i w dojrzały naukowo sposób, brak błędów merytorycznych, logiczny układ prezentacji, czas zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, student odpowiada na wszystkie pytania zadawane po prezentacji
dobry – zagadnienie przedstawione poprawnie, bardzo nieliczne błędy merytoryczne, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i dobrze dobrane, student odpowiada na większość pytań w dyskusji
dostateczny – zagadnienie przedstawione częściowo, dość liczne błędy merytoryczne, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, student odpowiada na niektóre pytania w dyskusji
niedostateczny – zagadnienie przedstawione pobieżnie, liczne błędy merytoryczne, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane, student nie potrafi odpowiedzieć na pytania zadawane po prezentacji
Na każdym seminarium osoba prowadząca ocenia wartość merytoryczną i sposób prezentacji oraz udział w dyskusji prezentowanego zagadnienia.
Ocena ciągła uczestnictwa w dyskusji
Ocenie podlega zaangażowanie studenta w dyskusję naukową. Aktywność ciągła oceniana jest w skali od bdb do ndst.
bardzo dobry – student w dojrzały sposób uczestniczy w dyskusji na prezentowany w trakcie seminarium temat, często zadaje pytania, ma szeroką wiedzę w zakresie omawianego tematu
dobry – student zadaje pytania i uczestniczy w dyskusji, ma podstawową wiedzę na omawiany temat
dostateczny – student rzadko zadaje pytania, ma podstawową wiedzę na omawiany temat
niedostateczny – student nie zadaje pytań i nie ma przygotowania merytorycznego w zakresie prezentowanego zagadnienia
Na każdym seminarium osoba prowadząca ocenia umiejętność dyskusji wszystkich studentów w grupie na prezentowany temat.
|