Ocenie podlega poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób prezentacji.
ocena bdb – zadane zagadnienie zostało w pełni i w sposób wyczerpujący przedstawione, brak błędów merytorycznych w prezentacji, prezentacja w logicznym i zrozumiałym układzie, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu w zakresie wybiegającym poza prezentację i o bardzo dobrej znajomości prezentowanych pozycji literatury.
ocena db – zadane zagadnienie zostało omówione w znacznej części, bardzo nieliczne błędy merytoryczne w prezentacji, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury.
ocena dst – zadane zagadnienie zostało omówione w około połowie, dość liczne błędy merytoryczne w prezentacji, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury poniżej przeciętnej.
ocena ndst – zadane zagadnienie zostało przedstawione tylko pobieżnie, liczne błędy merytoryczne w prezentacji, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane, student nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji .
Student oceniany jest w trakcie obu prezentacji (przeglądowej i krótkiej).
Ocena bieżąca aktywności studenta w trakcie seminarium.
ocena bdb – student często zadaje pytania po prezentacjach kolegów, będące dowodem jego dociekliwości i motywacji do poszerzenia swojej wiedzy ogólnej, pytania świadczą o uważnym wysłuchaniu prezentacji, szerokiej podstawowej wiedzy na omawiany temat, umiejętności wyciągania logicznych wniosków na podstawie omawianych wyników.
ocena db – student zadaje pytania po prezentacjach kolegów, pytania świadczą o dość uważnym wysłuchaniu prezentacji i podstawowej wiedzy na omawiany temat.
ocena dst – student rzadko zadaje pytania po prezentacjach kolegów, tylko część pytań świadczy o uważnym wysłuchaniu prezentacji i podstawowej wiedzy na omawiany temat.
ocena ndst – student najczęściej nie zadaje pytań po prezentacjach kolegów, jeśli to czyni pytania wynikają z nieuważnego wysłuchaniu prezentacji lub niskiego poziomu podstawowej wiedzy na omawiany temat.
Student oceniany jest w trakcie dyskusji następujących po prezentacjach kolegów z grupy oraz w trakcie dyskusji prowadzonych podczas konsultacji z opiekunem.
Student otrzymuje informację zwrotną dotyczącą każdego spotkania (mocne strony prezentacji studenta, wskazanie pola do pracy - słabe strony; wskazanie, gdzie można znaleźć informacje dodatkowe na temat prezentowany przez studenta )
|