Adamik-Szysiak M., (red.), Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medioznawcza, Lublin 2016
Adamik-Szysiak M., Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych, Lublin 2018
Bourdieu P., O telewizji. Panowanie dziennikarstwa, Warszawa 2009
Churska K., Drobczyński S., Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce, Poznań 2011
Cwalina W. Falkowski A., Marketing polityczny, perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2005
Dobek Ostrowska B., Komunikowanie polityczne i publiczne, Warszawa 2006
Dobek-Ostrowska B., Polski system medialny na rozdrożu. Media w polityce, polityka w mediach, Wrocław 2011
Jabłoński W., Kreowanie informacji. Media relations, Warszawa 2006
Jacuński M., Sieciowe komunikowanie polityczne w Polsce. Perspektywa aktorów politycznych, Wrocław 2016
Kolczyński M., Mazur M., Broń masowego wrażenia, Warszawa 2009
Kolczyński M., Mazur M., Wojna na wrażenia, Warszawa 2007
Kolczyński M., Strategie komunikowania politycznego, Katowice 2007
Kreft J., Władza algorytmów. U źródeł potęgi Googfle i Gacebooka, Kraków 2019
Lakomy M., Porebski L., Szybut N., Polityka 2.0. Aktorzy polityczni w świetle nowych technologii, Kraków 2014
Mazur M., Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993 – 2011, Katowice 2014
Wysocka O. (red)., Populizm, Warszawa 2010
Michalczyk S., Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów. Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu, Katowice 2015
Michalczyk S., Komunikowanie polityczne, Katowice 2005
Molęda-Zdziech M., Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego, Warszawa 2013
Olczyk T., Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI w., Warszawa 2009
Piontek D., Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce, Poznań 2011
Płudowski T., Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych, Warszawa 2008
Postman N., Zabawić się na śmierć, Warszawa 2002
Schulz W., Komunikacja polityczna. Koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce, Kraków 2006
Zajdowski K., Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza, Warszawa 2017
Czasopisma: „Zeszyty Prasoznawcze”, „Studia medioznawcze”
|