Adamik-Szysiak M., (red.), Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medioznawcza, Lublin 2016
Adamik-Szysiak M., Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych, Lublin 2018
Bourdieu P., O telewizji. Panowanie dziennikarstwa, Warszawa 2009
Churska K., Drobczyński S., Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce, Poznań 2011
Cwalina W. Falkowski A., Marketing polityczny, perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2005
Dobek – Ostrowska B., Polski system medialny na rozdrożu. Media w polityce, polityka w mediach, Wrocław 2011
Grabarczuk A., Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych, Gdańsk 2015
Iyengar S., McGrady J., Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, w: Brock T., C., Green M., C., (red.) Perswazja. Perspektywa psychologiczna, Kraków 2007
Jabłoński W., Kreowanie informacji. Media relations, Warszawa 2006
Jacuński M., Sieciowe komunikowanie polityczne w Polsce. Perspektywa aktorów politycznych, Wrocław 2016
Kolczyński M., Mazur M., Broń masowego wrażenia, Warszawa 2009
Kolczyński M., Mazur M., Wojna na wrażenia, Warszawa 2007
Kolczyński M., Strategie komunikowania politycznego, Katowice 2007
Lakomy M., Porebski L., Szybut N., Polityka 2.0. Aktorzy polityczni w świetle nowych technologii, Kraków 2014
Łódzki B., Ustanawianie agendy podczas kampanii wyborczych w 2005 roku, Wrocław 2010
Maxwell M., Ustanawianie agendy. Media masowe i opinia publiczna, Kraków 2008
Mazur M., Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993 – 2011, Katowice 2014
Mazzoleni G., Populizm i środki przekazu, w: Wysocka O. (red,)., Populizm, Warszawa 2010
Michalczyk S., Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów. Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu, Katowice 2015
Misiuna J., Molęda-Zdziech M., Łubiarz S. (red.), Amerykańskie wybory prezydenckie w erze postprawdy. Aktorzy, strategie, konteksty, Warszawa 2018
Molęda-Zdziech M., Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego, Warszawa 2013
Nowak E., Ustanawianie agendy politycznej przez media : efekt newsa w Polsce, Lublin 2014
Nowak J., Aktywność obywateli online. Teoria a praktyka, Lublin 2011
Olczyk T., Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI w., Warszawa 2009
Piontek D., Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce, Poznań 2011
Płudowski T., Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych, Warszawa 2008
Postman N., Zabawić się na śmierć, Warszawa 2002
Street J., Mass media, polityka, demokracja, Kraków 2006
Szalkiewicz W. K., Sokołowski M., Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Stadia nad manipulacją i propagandą, Toruń 2017
Szwed R., Reprezentacje opinii publicznej w dyskursie publicznym, Lublin 2011
Szurmiński Ł., Media na wojnie: modele relacji wojsko-dziennikarze na przykładzie konfliktów zbrojnych w XX i XXI w., w: Gackowski Tomasz, Dziedzic Joanna (red.) Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, Warszawa 2011
Zajdowski K., Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza, Warszawa 2017
Zarządzanie wizerunkiem w polityce, Annusewicz O. (red.), Studia politologiczne vol 45, 2017
oraz wybrane artykuły z czasopism: „Zeszyty Prasoznawcze”, „Studia Medioznawcze” „Studia politologiczne”, „Atheneum”, „ePoliticon”
|