Literatura: |
L.C. Evans, Równania różniczkowe cząstkowe, PWN, Warszawa, 2002.
J. Musielak, Wstęp do analizy funkcjonalnej, PWN, Warszawa, 1989.
I.G. Pietrowski, Równania różniczkowe zwyczajne, PWN, Warszawa, 1967.
J. Ombach, Wykład z równań różniczkowych wspomagany komputerowo- Maple,
G. Birkhoff, G.-C. Rota, Ordinary Differential Equations, Ginn & Co., New York 1962,
A. Piskorek, Równania różniczkowe. Elementy teorii i zastosowania. WNT, Warszawa, 1997,
A. Friedman, Foundations of Modern Analysis, Dover Publications, Inc., New York, 1982.
R. Rudnicki, Wykład z analizy matematycznej, PWN, Warszawa, 2001,
|
Metody i kryteria oceniania: |
W czasie trwania zagrożenia epidemiologicznego i pracy zdalnej oceniane będą referaty przygotowane przez studentów.
Student otrzymuje ocenę w zależności od stopnia opanowania materiału zrealizowanego na wykładzie i ćwiczeniach.
Nie będą klasyfikowani studenci, którzy nie przedstawią w terminie przygotowanych referatów.
|
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia w trakcie których studenci, na podstawie omówionych wcześniej wzorcowych przykładów, rozwiązują zadania i przykłady ilustrujące materiał omawiany na wykładzie. Zajęcia te służą również rozwijaniu intuicji matematycznej i zrozumienia przez studentów pojęć używanych na wykładzie. Cel ten jest osiągnięty poprzez dyskusję i pracę w zespole. Ilość godzin poświęconych poszczególnym tematom może zmieniać się w zależności od posiadanej wcześniej wiedzy studentów.
W czasie trwania zagrożenia epidemiologicznego studenci otrzymują omówione zadania oraz zagadnienia do samodzielnego opracowania na platformie Moodle.
Studenci przygotują dwa referaty dotyczące materiału omawianego na wykładzie i ćwiczeniach.
|