Literatura: |
Pozycje zwarte:
E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, Redakcja G. Mazurek, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2018.
Klincewicz K. , Manikowski A., Ocena, rankingowanie i selekcja technologii, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2013.
Sikorski M., Interakcja człowiek-komputer, PJWSTK, Warszawa 2010.
Pozycje czasopiśmiennicze:
Antoszczak R., Projektowanie użytecznych serwisów internetowych – charakterystyka wybranych elementów ścieżki projektowej, w: Ekonomia. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Gospodarki, tom 28, nr 8, 2016.
Dąbrowski D., Postrzegana użyteczność serwisu www, zaufanie i satysfakcja użytkowników a ich lojalność – model teoretyczny i wyniki badania , „Handel Wewnętrzny” 2017, nr 6.
Sołtysik-Piorunkiewicz A., Zdonek I., Analiza intencji korzystania z portalu podatkowego w kontekście uogólnionej teorii akceptacji i użytkowania technologii ICT, „Przegląd Organizacji” 2015, nr. 11.
Sroczyński Z. , Jakość interakcji człowiek-komputer czynnikiem decydującym o popularności aplikacji mobilnych, w: Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, nr 317, 2017.
|
Metody i kryteria oceniania: |
Oceny dokonuje prowadzący na podstawie przedstawionych przez studentów rozwiązań zadań problemowych. Studenci otrzymują również punkty za udział w dyskusji prowadzonych podczas prezentacji prac.
5,0 (bdb) – znakomita wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych – ok. ¬95-100% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu
i dyskusji.
4,5 (db +) – bardzo dobra wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych – ok. 85-90% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu
i dyskusji.
4,0 (db) – dobra wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści
programowych – ok. 75-80% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu
i dyskusji.
3,5 (dst +) – zadowalająca wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych, ale ze znacznymi niedociągnięciami – ok. 65-70% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu i dyskusji..
3,0 (dst) – zadowalająca wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych, ale z licznymi błędami – ok. 55-60% punktów przewidzianych do zdobycia
w ramach egzaminu i dyskusji.
2,0 (ndst) – niezadowalająca wiedza i umiejętności w zakresie zrealizowanych treści programowych – 0-50% punktów przewidzianych do zdobycia w ramach egzaminu i dyskusji.
|
Zakres tematów: |
Komunikacja człowiek-komputer (ang. Human-Computrer Interaction) – podejście interdycyplinarne.
Proces projektowania systemów interaktywnych.
Projektowania interfejsu – podejście zorientowane na użytkownika.
Metody i techniki ewaluacji interakcji człowiek-komputer.
Pozytywne doświadczenia użytkownika (ang. User Experience).
Modele akceptacji technologii przez studenta na przykładzie akademickiej e-biblioteki.
E-publikacje jako źródło informacji studenta.
Systemy informatyczne wspomagające realizację działań marketingowych – system w firmie i aplikacja dla klienta.
|