Studenci przygotowują na podstawie najnowszej literatury związanej z tematyka zajęć prezentacje multimedialne, które następnie omawiają, przygotowują na ich podstawie zagadnienia dla studentów całej grupy, a także przygotowują przykładowe metody weryfikacji przedstawionej przez nich wiedzy.
bdb – student przygotowuje prezentację multimedialną zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, prezentuje prawidłowo przedstawiane dane z umiejętnym włączeniem pozostałych studentów do dyskusji; posiada wiedzę na dyskutowany temat związany ze starzeniem organizmów.
db - student przygotowuje prezentację multimedialną zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, prezentuje prawidłowo przedstawiane dane z umiejętnym włączeniem pozostałych studentów do dyskusji; posiada ograniczoną wiedzę na dyskutowany temat związany ze starzeniem organizmów.
dst - student przygotowuje prezentację multimedialna zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, jednak wykazuje problemy z prezentowaniem danych oraz umiejętnym włączeniem pozostałych studentów do dyskusji; posiada ograniczoną wiedzę na dyskutowany temat związany ze starzeniem organizmów.
ndst - student nie przygotowuje prezentacji multimedialnej zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, i nie posiada wiedzy na dyskutowany temat związany ze starzeniem organizmów.
U każdego ze studentów oceniana będzie przygotowana prezentacja multimedialna na dany temat, a także przygotowanie dodatkowych wyznaczonych przez osobę prowadzącą zadań związanych z prezentacją.
Podstawowe wiadomości związane z tematyką każdych zajęć (podawane każdorazowo na zajęciach poprzednich przez osobę prowadzącą zajęcia), które umożliwią sprawną umiejętność prowadzenia dyskusji moderowanej przez prowadzącego na zadane zagadnienia związane ze starzeniem się organizmów i śmiercią komórkową.
bdb – student posiada szczegółową wiedzę dotyczącą procesów molekularnych prowadzących do postępowej akumulacji uszkodzeń wewnątrzkomórkowych, a także dotyczącą przyczyn i przebiegu procesów programowanej i niefizjologicznej śmierci komórkowej; dostrzega konieczność ustawicznego pogłębiania wiedzy w zakresie starzenia się i śmierci komórkowej; dyskutuje możliwości wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce żywienia.
db – student posiada ogólną wiedzę dotyczącą procesów molekularnych prowadzących do postępowej akumulacji uszkodzeń wewnątrzkomórkowych, a także dotyczącą przyczyn i przebiegu procesów programowanej i niefizjologicznej śmierci komórkowej; ma problemy z dostrzeżeniem konieczności ustawicznego pogłębiania wiedzy w zakresie starzenia się i śmierci komórkowej; próbuje dyskutować na temat możliwości wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce żywienia.
dst – student posiada ogólną wiedzę dotyczącą procesów molekularnych prowadzących do postępowej akumulacji uszkodzeń wewnątrzkomórkowych, a także dotyczącą przyczyn i przebiegu procesów programowanej i niefizjologicznej śmierci komórkowej; nie dostrzega konieczności ustawicznego pogłębiania wiedzy w zakresie starzenia się i śmierci komórkowej; nie dyskutuje na temat możliwości wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce żywienia.
ndst – student nie posiada żadnej wiedzy dotyczącej procesów molekularnych prowadzących do postępowej akumulacji uszkodzeń wewnątrzkomórkowych, a także dotyczącej przyczyn i przebiegu procesów programowanej i niefizjologicznej śmierci komórkowej; nie dostrzega konieczności ustawicznego pogłębiania wiedzy w zakresie starzenia się i śmierci komórkowej; nie dyskutuje na temat możliwości wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce żywienia.
kolowium:
Każde z pytań oceniane jest w skali punktowej 0-1 (z przeskokiem co 0,25), gdzie 0 to brak odpowiedzi, a 1 to odpowiedź bezbłędna.
Skala procentowa klasyfikacji:
poniżej 55% - ndst
55 -65% - dst
66-70% - +dst
71-80% - dobry
81-90% - +dobry
powyżej 90% – bardzo dobry
|