Pisemne kolokwium sprawdzające wiedzę zdobytą na zajęciach.
Ocena bardzo dobra - student bezbłędnie definiuje podstawowe pojęcia z zakresu cytogenetyki roślin, potrafi wyjaśnić podstawowe mechanizmy ewolucji kariotypów. Zna podstawy teoretyczne omawianych w czasie ćwiczeń metod analizy chromosomów roślinnych i potrafi podać przykłady ich zastosowania. Potrafi wykonać podstawową analizę kariotypu.
Ocena dobra plus - student bezbłędnie definiuje podstawowe pojęcia z zakresu cytogenetyki roślin, potrafi wyjaśnić podstawowe mechanizmy ewolucji kariotypów ale w jego wypowiedzi pojawiają się drobne błędy i nieścisłości. Zna podstawy teoretyczne omawianych w czasie zajęć metod analizy chromosomów roślinnych i potrafi podać przykłady ich zastosowania. Potrafi wykonać podstawową analizę kariotypu.,
Ocena dobra - student definiuje podstawowe pojęcia z zakresu cytogenetyki roślin, potrafi wyjaśnić podstawowe mechanizmy ewolucji kariotypów. Zna podstawy teoretyczne omawianych w czasie ćwiczeń metod analizy chromosomów roślinnych i potrafi podać przykłady ich zastosowania. Praca studenta zawiera błędy merytoryczne, które jednak nie obniżają znacznie wartości wypowiedzi. Potrafi wykonać podstawową analizę kariotypu.
Ocena dostateczna plus - student definiuje podstawowe pojęcia z zakresu cytogenetyki roślin, potrafi wyjaśnić podstawowe mechanizmy ewolucji kariotypów. Zna podstawy teoretyczne omawianych w czasie ćwiczeń metod analizy chromosomów roślinnych i potrafi podać przykłady ich zastosowania. Praca studenta zawiera błędy merytoryczne, które jednak obniżają wartości wypowiedzi. Student popełnia błędy podczas analizy kariotypu.
Ocena dostateczna – student popełnia błędy definiując podstawowe pojęcia z zakresu cytogenetyki roślin, potrafi wyjaśnić podstawowe mechanizmy ewolucji kariotypów. Wykazuje dostateczną znajomość podstaw teoretycznych omawianych w czasie ćwiczeń metod analizy chromosomów roślinnych. Praca studenta zawiera błędy merytoryczne, które obniżają wartości wypowiedzi. Student popełnia błędy podczas analizy kariotypu.
Ocena niedostateczna - student nie definiuje podstawowe pojęcia z zakresu cytogenetyki roślin i nie potrafi wyjaśnić podstawowych mechanizmów ewolucji kariotypów. Nie potrafi w wystarczającym stopniu wytłumaczyć podstaw teoretycznych omawianych w czasie ćwiczeń metod analizy chromosomów roślinnych. Popełnia wiele błędów uniemożliwiających zaakceptowanie jego pracy. Student popełnia błędy podczas analizy kariotypu.
Skala procentowa klasyfikacji:
poniżej 55% - ndst
55 -65% - dst
66-70% - +dst
71-80% - dobry
81-90% - +dobry
90 – bardzo dobry
|