Sprawozdanie pisemne z pracy laboratoryjnej
Na każdych zajęciach laboratoryjnych studenci będą wypełniali odpowiednie karty pracy lub przygotowywali sprawozdanie pisemne (na podstawie obserwacji i notatek z przeprowadzonych obserwacji).
bdb – student definiuje oraz wykorzystuje pojęcia związane z technikami histologicznymi, charakteryzuje różnorodne metody analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, przeprowadza obserwacje mikroskopowe przygotowanych preparatów, formułuje opinie oraz wnioski wynikające z pracy w laboratorium histologicznym;
db - student definiuje oraz wykorzystuje wybrane pojęcia związane z technikami histologicznymi, charakteryzuje podstawowe wybrane metody analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, przeprowadza obserwacje mikroskopowe przygotowanych preparatów, jednak przy pomocy prowadzącego, formułuje jedynie pojedyncze wnioski wynikające z pracy w laboratorium histologicznym;
dst - student jedynie definiuje wybrane pojęcia związane z technikami histologicznymi, wykazuje problemy z charakterystyką podstawowych metod analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, wykazuje problemy z przeprowadzania obserwacji mikroskopowych przygotowanych preparatów, nawet przy pomocy prowadzącego, formułuje jedynie pojedyncze wnioski wynikające z pracy w laboratorium histologicznym;
ndst – student nie definiuje pojęć związanych z technikami histologicznymi, wykazuje problemy z charakterystyką podstawowych metod analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, nie potrafi przeprowadzać obserwacji mikroskopowych przygotowanych preparatów, nawet przy pomocy prowadzącego, nie potrafi wyciągać wniosków wynikających z pracy w laboratorium histologicznym.
Ocena ciągła umiejętności praktycznych
Na każdych zajęciach osoba prowadząca będzie oceniała umiejętności praktyczne studenta: umiejętność posługiwania się mikroskopem, ocena jakości reakcji oraz preparatów wykonanych przez studenta, ocena umiejętności identyfikowania obserwowanych na preparatach struktur.
bdb – student identyfikuje podstawowe techniki analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych, charakteryzuje różnorodne metody analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, stosuje podstawowe techniki analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych po opieką prowadzącego, przeprowadza obserwacje mikroskopowe przygotowanych preparatów, dyskutuje możliwości wykorzystania poznanych technik histologicznych w biotechnologii i dziedzinach pokrewnych;
db - student identyfikuje podstawowe techniki analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych, charakteryzuje różnorodne metody analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, stosuje jedynie nieliczne z podstawowych technik analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych pod opieką prowadzącego, przeprowadza obserwacje mikroskopowe przygotowanych preparatów, jednak nie dyskutuje możliwości wykorzystania poznanych technik histologicznych w biotechnologii i dziedzinach pokrewnych;
dst – student wykazuje problemy z identyfikowaniem podstawowych technik analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych, charakteryzuje nieliczne metody analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, wykazuje problemy w stosowaniu podstawowych technik analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych pod opieką prowadzącego, przeprowadza obserwacje mikroskopowe przygotowanych preparatów pod opieką prowadzącego, nie dyskutuje możliwości wykorzystania poznanych technik histologicznych w biotechnologii i dziedzinach pokrewnych;
ndst - student nie identyfikuje podstawowych technik analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych, nie potrafi scharakteryzować i opisać podstawowych metod analizy tkanek przy wykorzystaniu mikroskopu świetlnego, fluorescencyjnego oraz elektronowego, nie potrafi lub wykazuje duże problemy z zastosowaniem podstawowych technik analizy tkanek roślinnych i zwierzęcych nawet pod opieką prowadzącego, wykazuje problemy z przeprowadzaniem obserwacji mikroskopowych, nie dyskutuje możliwości wykorzystania poznanych technik histologicznych w biotechnologii i dziedzinach pokrewnych.
|