Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zaawansowana kreacja 3D W6-PGAN-S2-ZK3D4
Ćwiczenia (C) semestr letni 2021/2022

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 45
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

- Blender.org - https://www.blender.org/support/tutorials/

- Polycount.com - https://polycount.com/

- Piotr Arłukowicz - https://www.youtube.com/c/PiotrArlukowicz

- CG Cookie - https://www.youtube.com/c/CGCookieBlender

- Blender Guru - https://www.youtube.com/user/AndrewPPrice

- Flipped Normals - https://www.youtube.com/user/FlippedNormalsTuts

- Substance3D - https://www.youtube.com/c/Substance3D

- Unrealengine.com - https://www.unrealengine.com/en-US/onlinelearning-courses

- Pixologic Zbrush - https://www.youtube.com/user/ZBRUSHatPIXOLOGIC

- Michael Pavlovich - https://www.youtube.com/c/MichaelPavlovich

- askNK - https://www.youtube.com/c/askNK

Metody i kryteria oceniania:

Student zostanie poinformowany na początku semestru o zadaniach, które będzie zobowiązany wykonać w jego trakcie.

Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną. Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia i projekt zaliczeniowy. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego.

Na całokształt oceny składają się:

- uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych projektów, systematyczność pracy

- zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac

- dokładność wykonania danego modelu 3D oraz zgodność ze wstępnymi założeniami.

- umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów, innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres

Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym.

Student, którego nieobecność jest nieusprawiedliwiona podczas pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną. Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego.

Zakres tematów:

Tematyka zajęć obejmuje zagadnienia związane z:

- konstruowaniem dowolnej „siatki” modelu organicznego oraz hard-surface z uwzględnieniem ich dalszej obróbki i wykorzystania w procesie tworzenia gier komputerowych,

- poznanie terminologii i technik związanych z teksturowaniem w tym symulacji fizycznych właściwości obiektów,

- oświetleniem i renderowaniem obiektów trójwymiarowych na potrzeby gier wideo.

Metody dydaktyczne:

- Ćwiczenia z wykorzystaniem programów do tworzenia oraz edycji wirtualnego środowiska 3D

- Indywidualna praca studenta w oparciu o wiedzę zdobytą podczas ćwiczeń.

- Prezentacja projektów w trakcie cotygodniowych konsultacji.

- Indywidualne korekty nastawione na realizacje określonych celów i efektów.

- Samodzielne pogłębianie wiedzy poprzez analizę i interpretacje tekstów oraz materiałów źródłowych.

Możliwa zdalna forma ćwiczeń i konsultacji z wykorzystaniem cyfrowych form komunikacji (np. MS Teams).

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy piątek, 18:00 - 20:00, sala Zajęcia zdalne
Robert Lipka 4/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Zdalny
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)