OCENIE PODLEGA:
- obecność na zajęciach (możliwe dwie nieobecności),
- aktywność podczas zajęć (przygotowanie merytoryczne w oparciu o wskazaną i rekomendowaną literaturę przedmiotu). W przypadku braku przygotowania do zajęć możliwe jest przeprowadzenie kolokwium/testu zaliczeniowego weryfikującego znajomość analizowanych zagadnień
-udział w ćwiczeniach praktycznych, zgodnie ze wskazówkami prowadzącego, aktywne prowadzenie ćwiczeń dla pozostałych członków grupy., diagnozowanie problemów emisji głosu oraz zaproponowanie ćwiczeń praktycznych oraz oddanie uzupełnionego arkusza diagnozy w formie arkusza Exel oraz opisu dostrzeżonych problemów. Rekomendowaną formą przekazania materiałów do zaliczenia jest platforma MS Teams.
-prezentacja wybranego zagadnienia oraz aktywna ocena wystąpień innych osób z grupy.
Ocenę bardzo dobrą otrzymuje student, który:
- wykazał się wysoką frekwencją i aktywnością podczas zajęć,
-przedstawił samodzielnie przygotowaną prezentację na uzgodniony wcześniej temat (zmieścił się w limicie czasu, przesłał w terminie prezentację multimedialną, a podczas wygłaszania cechowały go bardzo wysokie umiejętności z zakresu emisji głosu, poprawna dykcja, artykulacja, odpowiednie dysponowanie powietrzem, adekwatna do wyrażanych treści mowa ciała. Podczas prezentacji utrzymywał kontakt wzrokowy z odbiorcami).
-potrafi na ogół poprawnie oceniać niedomogi głosowe swoje oraz innych osób w zakresie dynamiki i toru oddechowego, fonacji, artykulacji oraz głosowego przedstawienia tekstu.
-posiada bardzo dobrą wiedzę z zakresu analizowanych na zajęciach zagadnień,
- aktywnie brał udział w zajęciach ćwiczeniowych.
Ocenę dobrą otrzymuje student, który:
- był obecny i starał się być aktywny podczas zajęć
-przedstawił samodzielnie przygotowaną prezentację na uzgodniony wcześniej temat (zmieścił się w limicie czasu, przesłał w terminie prezentację multimedialną, a podczas wygłaszania cechowały go na ogół wysokie umiejętności z zakresu emisji głosu, na ogół poprawna dykcja, artykulacja, dbałość o odpowiednie dysponowanie powietrzem, adekwatna do wyrażanych treści mowa ciała. Jego umiejętności z zakresu głosowej prezentacji tekstu były na ogół poprawne, popełniał jednak drobne błędy w tym zakresie. Zazwyczaj utrzymywał kontakt wzrokowy z odbiorcami, cześć prezentacji była odczytywana).
-potrafi na ogół poprawnie oceniać niedomogi głosowe swoje oraz innych osób w zakresie dynamiki i toru oddechowego, fonacji, artykulacji oraz głosowego przedstawienia tekstu.
-posiada dobrą wiedzę z zakresu analizowanych na zajęciach zagadnień,
- na ogół aktywnie brał udział w zajęciach ćwiczeniowych.
Ocenę dostateczną otrzymuje student, który:
- był obecny podczas zajęć,
- zdarzały mu się braki w zakresie przygotowania merytorycznego do zajęć,
-przedstawił samodzielnie przygotowaną prezentację na uzgodniony wcześniej temat (przesłał w terminie prezentację multimedialną, a podczas wygłaszania cechowały go dostateczne umiejętności z zakresu emisji głosu: dykcji, artykulacji, oddychania, mowy ciała. Jego umiejętności z zakresu głosowej prezentacji tekstu były na ogół poprawne, popełniał jednak liczne błędy w tym zakresie. Nie zawsze utrzymywał kontakt wzrokowy z odbiorcami, większa część lub całość prezentacji była odczytywana).
-nie zawsze poprawnie potrafi oceniać niedomogi głosowe swoje oraz innych osób w zakresie dynamiki i toru oddechowego, fonacji, artykulacji oraz głosowego przedstawienia tekstu.
-posiada dostateczną wiedzę z zakresu analizowanych na zajęciach zagadnień,
- na ogół aktywnie brał udział w zajęciach ćwiczeniowych.
Ocenę niedostateczną otrzymuje student, który nie spełnia wyżej wymienionych wymagań.
|