Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing 4.0 i digital public relations W3-SO-S2-MDPR
Wykład (W) semestr letni 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Strona zajęć: https://informator.us.edu.pl/modules/109705/
Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Literatura:

J. Królewski, P. Sala,2013, E-marketing, PWN

G. Mazurek, 2017, E-marketing, PWN

Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003

Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009

Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009

Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009

Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego. Egzamin przeprowadzony będzie w formie ustnej.

Zakres tematów:

1.Podstawy marketingu internetowego. Określenie roli i istoty konsumenta.

2.Wprowadzenie do NET/DIGITAL PR. (Istota PR w Internecie, obszary PR)

3.Rynek e-commerce w Polsce i na świecie. Trendy e-commerce. M-commerce: marketing w urządzeniach mobilnych. E-mail marketing.

4. Off-line kontra on-line4P w marketingu internetowym

5. Rola marki w e-commerce, strategie e-marketingowa. Wideo i audio w komunikacji. Grywalizacja.

Poszczególne tematy zapewnią studentowi możliwość zrozumienia istoty i znaczenia procesów komunikacyjnych dla planowania działań w ramach kampanii e-marketingowych, wyposażą go w wiedzę dotyczącą sposobów określania grupy docelowej i jej cech, najważniejszych zasad obowiązujących w ramach e-commerce, zapewnią orientację w współczesnych mikro i makrotrendach MI. Zajęcia umożliwią studentowi trafne dobranie odpowiednich narzędzi, niezbędnych do planowania skutecznych działań

sprzedażowych w e-commerce.a także będzie potrafił dobrać odpowiednie narzędzia do planowania skutecznych strategii sprzedażowych.

Metody dydaktyczne:

Wykład wraz z prezentacją multimedialną.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co druga środa (nieparzyste), 9:45 - 11:15, sala 336
Dorota Nowalska-Kapuścik 26/43 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11)
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-4 (2023-10-17)