1. Kevin T. Leicht, J. Craig Jenkins, Handbook of Politics State and Society in Global Perspective, Springer 2010
2. S. W. Littlejohn Karen A. Foss, Encyklopedia of COMMUNICATION THEORY, Sage 2009
3. M. Szpunar Medialna widoczność jako emanacja hiperobecności, w: Zeszyty Prasoznawcze, Kraków, WUJ, 2017/3, s.494-50
4. Z. Oniszczuk, Mediatyzacja polityki polityzacja mediów. Dwa wymiary wzajemnych relacji, „Studia Medioznawcze” 4/2011
5. B. Dobek-Ostrowska, Komunikowanie polityczne i publiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
• Modele współczesnych kampanii wyborczych. Pkt.7.4
• Kampania polityczna i wyborcza. Pkt. 7.2
• Klasyfikacja propagandy. Pkt. 6.2
• Instrumenty i techniki public relations. Pkt. 10.2
• Strategie marketingowe. Pkt. 9.4
• Narzędzia komunikowania marketingowego. Pkt. 9.5
6. S. Michalczyk, Demokracja medialna. Teoretyczna analiza problemu, Toruń 2010, 206-227.
7. Dorota Piontek: Komunikowanie polityczne i kultura popularna. Tabloidyzacja informacji o polityce, Poznań 2011, punkt 5.1 str. 131-143
8. M. Mazur, Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011, Katowice 2014, rozdział 1
9. Ł. Wawrowski, Zintegrowany model wyjaśniania – w poszukiwaniu przyczyn niedoreprezentowania kobiet w strukturach politycznych [w:] Płeć w życiu politycznym, M. Jeziński, M. Wincławska, B. Brodzińska (red.), Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2009.
10. Bartłomiej Łódzki: „Ustanowienie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku” Wrocław 2010; Rozdział 1; str. 17-62
11. M. Juza: Memy internetowe- tworzenie, rozpowszechnianie, znaczenie społeczne, „Studia Medioznawcze”, nr 4, Warszawa 2013, s. 57-58.
12. Monika Sadlok: Demokracja 2.0, czyli wpływ mediów interaktywnych na kształtowanie nowej rzeczywistości politycznej [w:] Mediatyzacja kampanii politycznych, red. Mariusz Kolczyński, Marek Mazur, Stanisław Michalczyk, Wydawnictwo UŚ, Katowice 2009, str.218-227
13. Jakub Nowak: Aktywność obywateli online. Teorie a praktyka. Lublin 2011, str. 13-65
14. Janina Fras: Komunikacja polityczna. Wybrane zagadnienia gatunków i języka wypowiedzi, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2005, rozdział 1
15. E. Marciniak, Komunikacyjny wymiar przywództwa politycznego, Przywództwo-etyka-polityka, 2018
16. P. Żukiewicz, O komunikacji w procesie przywództwa politycznego, „Lingua ac Communitas” vol. 22/2012, s. 15-32
17. A. Walecka –Rynduch, Media Ego w MediaPolis. W stronę nowego paradygmatu komunikowania politycznego, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2019
18. S. Michalczyk, Komunikowanie polityczne. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz politologii, Katowice 2022.
19. Z. J. Pietraś, Decydowanie polityczne, Warszawa 2011
|