Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wprowadzenie do PR i reklamy W3-DP-S1-WPRR220
Konwersatorium (K) semestr zimowy 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

1. Izabela Podobas, Public Relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych, Warszawa 2011

2. Krystyna Wójcik – Public relations od A do Z, Warszawa 2001

3. Sam Black – Public relations, Warszawa 1998

4. Phillip Kotler – Marketing.Wyd. Rebis, Warszawa 2012

5. Dobek-Ostrowska B., Wiszniowski R.: Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wrocław 2002

6. Jabłoński W.: Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. W: Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju. Red. J. Olędzki i D. Tworzydło. Warszawa 2006

7. Wojciech Budzyński, PR Public Relations,, Wizerunek Reputacja Tożsamość, Wyd. Poltex, 2019.

8. David Meerman Scott, Nowe zasady marketingu i PR, Wyd. MT Biznes, 2022

Metody i kryteria oceniania:

1. Aktywność i przygotowanie do zajęć. (30%)

2. Opracowanie raportu dotyczącego działań PR i reklamowych konkretnej organizacji (istniejącej lub wymyślonej) lub wydarzenia.

Raport ma być opracowany zgodnie z szablonem i zawierać zadania opracowane w ramach zajęć. (70%)

Zakres tematów:

1. Wstęp do kreowania wizerunku, strategii marketingowej, PR i reklamy- nowe zasady marketingu, PR i reklamy

2. PR jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

3. Strategia działań PR i reklamowych, narzędzia PR

4. Potencjał marketingowy social mediów

5. Planowanie strategii marketingowej, PR i reklamy (cele kampanii, odbiorcy kampanii, KPI, plan działania)

6. Przygotowanie materiałów reklamowych i PR

7. Praktyczna obsługa Menadżera Reklam Facebook Ads i Instagram Ads.

8. Reklama w mediach tradycyjnych - telewizja, radio, prasa.

9. Event Marketing - jak zaplanować i przeprowadzić

10. Zarządzanie kryzysem w kanałach online i offline.

11. Personal branding - budowa marki osobistej w kanałach online i offline.

Metody dydaktyczne:

Zajęcia składają się z części teoretycznej i praktycznej. Metody dydaktyczne zgodne z kartą opisu kierunku i modułu.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 13:45 - 15:15, sala 148
Kornelia Batko 14/14 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11)
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.1.0-2 (2024-02-19)