Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Polityczny personal branding W3-PO-S1-PPB20
Laboratorium (L) semestr letni 2023/2024

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

1. Joanna Kinstowska (2022), Czy każdy może zostać politykiem, CEDEWU, Warszawa

2. Przemysław Żukiewicz (2011): Przywództwo polityczne, Difin, Warszawa.

3. Mateusz Grzesiak: Personal branding czyli jak skutecznie zbudować autentyczna markę osobistą. Gliwice, 2020.

4. Sergiusz Trzeciak: Coaching marki osobistej czyli kariera lidera. Gdańsk 2014.

5. Sergiusz Trzeciak: Personal Branding for Leaders. Wyd. ICAN Institute , 2018.

6. Schawbel D.: Personal Branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania marki osobistej. . Gliwice, 2012.

Metody i kryteria oceniania:

1. Aktywność na zajęciach i wykonywanie ćwiczeń (30%)

2. Opracowanie strategii własnej marki osobistej- raport (70%)

Zakres tematów:

1. Marketingowe aspekty działalności politycznej- wizerunek i marka polityka

Czym jest marka osobista (personal branding) i co na nią wpływa? Etapy budowania marki osobistej

2. Diagnoza- samopoznanie obecnych wyznaczników marki osobistej

3. Opracowanie marki docelowej- wizja, cele, wartości

4. Nasza publiczność- odbiorcy, komunikaty, budowanie relacji

5. Jak Cię widza tak Cię piszą….

6. Tworzenie przekazu marki - CV, rozmowa kwalifikacyjna, itp…

7. Wybrane narzędzia budowania marki osobistej- identyfikacja wizualna, e- tożsamość (social media, strona WWW)

8. Marka osobista w mediach społecznościowych

9. Sztuka wystąpień publicznych oraz przed kamerą.

10. Najczęściej popełniane błędy w personal brandingu oraz dobre praktyki

11. Tworzenie Unikalnej Marki Osobistej Polityka- własna strategii i plan budowania marki osobistej.

Metody dydaktyczne:

Uczestnicy wykonują zadania grupowe związane z planowaniem własnej marki politycznej. promocji w mediach społecznościowych. Pracują indywidualnie lub w grupach pod nadzorem prowadzącego nad stworzeniem profesjonalnego wizerunku marki.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 8:00 - 9:30, sala 238
Kornelia Batko 12/15 szczegóły
2 każdy poniedziałek, 11:30 - 13:00, sala 015
Kornelia Batko 16/15 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11)
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-3 (2024-06-10)