Podstawy marketingu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 02-KM-S1-043 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Podstawy marketingu |
Jednostka: | Wydział Humanistyczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT W
L
L
L
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Marcol | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Marcol | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module form weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) przy założeniu, że wszystkie formy weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) |
|
Pełny opis: |
W trakcie realizacji modułu "podstawy marketingu" studenci zapoznają się z zasadami marketingu w działalności instytucji upowszechniania kultury oraz możliwościami finansowania przedsięwzięć kulturalnych. Omówione zostaną poszczególne elementy procesu planowania i podejmowania działań marketingowych z uwzględnieniem segmentacji nabywców dóbr i usług, rozumienia kultury jako produktu marketingowego, polityki cenowej, dystrybucji w kulturze, promocji oraz public relations. Studenci wykorzystają wiedzę zdobytą na wykładach podczas pracy w podgrupach zmierzającej do opracowania koncepcji kampanii marketingowej. |
|
Uwagi: |
w trakcie semestru dopuszcza się nieobecność nieusprawiedliwioną na dwóch godzinach zajęć dydaktycznych. Większa liczba nieobecności powinna być zdana w trybie i na warunkach określonych przez prowadzącą. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.