Psychologiczne aspekty reklamy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 05-SO-R-N1-PAR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologiczne aspekty reklamy |
Jednostka: | Instytut Socjologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Wymagania wstępne: | Student posiada wiedzę z zakresu psychologii społecznej |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą do zaliczenia modułu są: -Pozytywna ocena z ćwiczeń -Pozytywna ocena z egzaminu Na ocenę końcową modułu (OKM) składają się 2 elementy: -Ocena z egzaminu (50%) -Ocena z ćwiczeń (50%) Podstawą do OKM jest średnia wystawiana zgodnie z zasadami przyjętymi w Regulaminie UŚ do 3,25 – dostateczny; 3,26 do 3,75 – dostateczny plus; 3,76 do 4,25 – dobry; 4,26 do 4,60 – dobry plus; powyżej 4,61 – bardzo dobry UWAGA! W przypadku oceny niedostatecznej w pierwszym terminie (z ćwiczeń lub / i egzaminu), warunkiem wystawienia pozytywnej OKM jest uzyskanie minimum oceny dostatecznej w drugim terminie zaliczenia ćwiczeń lub / i egzaminu. Oceny z obu terminów są wliczane do średniej OKM. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.