Praktyki terenowe, uczestniczace (60 godzin)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-AR-S1-47 | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyki terenowe, uczestniczace (60 godzin) | ||
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
4.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Praktyka, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Praktyka - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę końcową składa się: - przygotowanie i realizacja autorskiego konspektu sesji arteterapeutycznej albo w oparciu o terapie ekspresyjne wraz ze wskazaniem zamierzeń terapeutycznych. Istotny będzie także wykaz uwag i odnotowanych obserwacji wynikających z przeprowadzonych zajęć. |
|
Pełny opis: |
Studenci samodzielnie prowadzą zajęcia arteterapeutyczne opracowane pod kierunkiem opiekuna praktyk (nauczyciela akademickiego). Teren praktyk stanowić będą placówki: wychowania przedszkolnego, domy opieki dla osób starszych, warsztaty terapii zajęciowej, szkoły specjalne. Student rozwija umiejętności metodyczne, wykorzystując wiedzę z zakresu podstaw teoretycznych arteterapii. Realizuje projekty artystyczne przez siebie przygotowane, z uwzględnieniem interdyscyplinarnego łączenia mediów artystycznych. Studenci dodatkowo uczą się współpracy, bowiem zajęcia prowadzą w parach koterpeutycznych. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Praktyka, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Magdalena Hyla, Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Prowadzący grup: | Magdalena Hyla, Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Praktyka - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę końcową składa się: - przygotowanie i realizacja autorskiego konspektu sesji arteterapeutycznej albo w oparciu o terapie ekspresyjne wraz ze wskazaniem celów terapeutycznych i adekwatnością treści dla grupy adresatów, - sporządzenie i złożenie karty oceny praktyk obejmującej pisemną refleksję, uwagi i poczynione obserwacje wynikające z przeprowadzenia własnych zajęć. |
|
Pełny opis: |
Studenci samodzielnie prowadzą zajęcia arteterapeutyczne opracowane pod kierunkiem opiekuna praktyk (nauczyciela akademickiego). Teren praktyk stanowić będą placówki: wychowania przedszkolnego, szkoły specjalne, domy opieki dla osób starszych, warsztaty terapii zajęciowej, środowiskowe domy samopomocy. Student rozwija umiejętności metodyczne, wykorzystując wiedzę z zakresu podstaw teoretycznych arteterapii. Realizuje projekty artystyczne przez siebie przygotowane, z uwzględnieniem interdyscyplinarnego łączenia mediów artystycznych. Studenci dodatkowo uczą się współpracy, bowiem zajęcia prowadzą w parach koterpeutycznych. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Praktyka, 60 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Magdalena Hyla, Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Pyrzyk-Kuta | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Praktyka - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę końcową składa się: - przygotowanie i realizacja autorskiego konspektu sesji arteterapeutycznej albo w oparciu o terapie ekspresyjne wraz ze wskazaniem celów terapeutycznych i adekwatnością treści dla grupy adresatów, - sporządzenie i złożenie karty oceny praktyk obejmującej pisemną refleksję, uwagi i poczynione obserwacje wynikające z przeprowadzenia własnych zajęć. |
|
Pełny opis: |
Studenci samodzielnie prowadzą zajęcia arteterapeutyczne opracowane pod kierunkiem opiekuna praktyk (nauczyciela akademickiego). Teren praktyk stanowić będą placówki: wychowania przedszkolnego, szkoły specjalne, domy opieki dla osób starszych, warsztaty terapii zajęciowej, środowiskowe domy samopomocy. Student rozwija umiejętności metodyczne, wykorzystując wiedzę z zakresu podstaw teoretycznych arteterapii. Realizuje projekty artystyczne przez siebie przygotowane, z uwzględnieniem interdyscyplinarnego łączenia mediów artystycznych. Studenci dodatkowo uczą się współpracy, bowiem zajęcia prowadzą w parach koterpeutycznych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.