Fakultet - Innowacyjne techniki wspierania rozwoju dzieci z dysfunkcjami
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 06-PE-REW-S2-19.2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Fakultet - Innowacyjne techniki wspierania rozwoju dzieci z dysfunkcjami |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywny |
Pełny opis: | |
Efekty uczenia się: |
• student ma podstawową wiedzę na temat podmiotów oddziaływań wychowawczych, edukacyjnych, opiekuńczych, kulturalnych i pomocowych w pedagogice specjalnej i ich specyfice oraz możliwych efektach i konsekwencjach • student potrafi dokonać obserwacji i interpretacji różnych form wspierania rozwoju dzieci z dysfunkcjami • potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki w celu analizowania i interpretowania sytuacji edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych i pomocowych, a także motywów i wzorów ludzkich zachowań • potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w podejmowanej działalności, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań pedagogicznych • docenia znaczenie posiadania kompetencji i znajomości wiedzy pedagogicznej oraz stosowania dobrych praktyk dla utrzymania i rozwoju prawidłowych więzi w środowiskach społecznych i odnosi zdobytą wiedzę do projektowania działań zawodowych • ma przekonanie o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym; jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych- także o charakterze innowacyjnym; wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w realizacji indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie pedagogiki |
Metody i kryteria oceniania: |
plakat/prezentacja |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.