Prawo reklamy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 07-AU_PR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Prawo reklamy |
Jednostka: | Wydział Prawa i Administracji |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe, spec. adm.gospodarcza - sem. 2 (adm. zaocz.uz.) |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | specjalizacyjny |
Skrócony opis: |
1. Omówienie najważniejszych zagadnień związanych z szeroko pojętą reklamą 2. Zapoznanie studenta z najważniejszymi aktami prawnymi z ww zakresu 3. Przekazanie praktycznej wiedzy dotyczącej najczęściej występujących problemów i niejasności związanych z prowadzeniem działalności reklamowej |
Pełny opis: |
1. Omówienie najważniejszych zagadnień związanych z szeroko pojętą reklamą 2. Zapoznanie studenta z najważniejszymi aktami prawnymi z ww zakresu 3. Przekazanie praktycznej wiedzy dotyczącej najczęściej występujących problemów i niejasności związanych z prowadzeniem działalności reklamowej Zakres programu: 1. Pojęcie reklamy 2. Reklama a kodeks cywilny 3. Regulacje z zakresu nieuczciwej konkurencji 4. Reklama jako utwór 5. Zakazy i ograniczenia reklamy 6. Reklama wolnych zawodów 7. Znaki towarowe i inne oznaczenia odróżniające |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: K. Grzybczyk, Prawo reklamy, wyd. Wolters Kluwer Warszawa 2008 Literatura dodatkowa: Prawo reklamy i promocji red. E. Traple, Warszawa 2007 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.