Projektowanie działałności społeczno - kulturalnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-AE-S1-5PDSK | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Projektowanie działałności społeczno - kulturalnej | ||
Jednostka: | Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
4.00 (zmienne w czasie)
![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-18 - 2016-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Dorota Sieroń | |
Prowadzący grup: | Dorota Sieroń | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Dorota Sieroń | |
Prowadzący grup: | Jolanta Skutnik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-18 - 2017-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Prowadzący grup: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna punktów z poszczególnych sposobów i form weryfikacji efektów kształcenia w przeliczeniu na oceny, przy założeniu, że wszystkie formy i sposoby weryfikacji zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną ) Ocenę końcową prowadzący ustala na podstawie wypowiedzi ustnej na którą składa się: wypowiedź ustna A - prezentacja indywidualna w obecności grupy pomysłu projektowego po rozpoznaniu potrzeby realizacji projektowanych działań 10p wypowiedź ustna B - prezentacja grupowa projektu opracowanego w małej grupie projektowej 20p wypowiedź pisemna - opracowanie projektu przygotowanego w małej grupie projektowej (zaprezentowanego w wypowiedzi ustnej B)20p ocena ostateczna stanowi wypadkową oceny koordynatora modułu i ocen cząstkowych uczestników dyskusji, którzy oceniają: • jakość prezentowanego pomysłu/projektu • jakość (czytelność, spójność, język) całej prezentacji |
|
Pełny opis: |
konwersatorium jest wprowadzeniem w podstawy projektowania działań animacyjnych. Studenci uczą się podstaw projektowania i organizacji pomysłu działań, współpracy nad konkretnym pomysłem i przekonującej prezentacji pracując indywidualnie i zespołowo. | |
Uwagi: |
terminy: wypowiedzi ustne: wypowiedź ustna A - 27.03 wypowiedź ustna B 22.05. wypowiedź pisemna razem z wypowiedzią ustną B |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Prowadzący grup: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna punktów z poszczególnych sposobów i form weryfikacji efektów kształcenia w przeliczeniu na oceny, przy założeniu, że wszystkie formy i sposoby weryfikacji zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną ) |
|
Pełny opis: |
Treści zajęć obejmują następujące zagadnienia: • struktura projektu animacyjnego • diagnozowanie środowiska i ustalanie hierarchii celów – drzewo celów i problemów – różne metody diagnozowania • znaczenie grupy docelowej • znaczenie miejsca realizacji projektu • wyznaczanie kolejności zadań i ustalanie terminów – schemat Gantta • partnerstwo i patronat • źródła finansowania • przykłady realizowanych projektów • prezentacja założeń projektów z dyskusją Indywidualne propozycje projektowe są poddawane wewnętrznemu konkursowi zgodnie z ustalonym terminem Student analizuje literatury przedmiotu oraz dokumentacji projektów animacyjnych, edukacyjnych i upowszechnieniowych; pracuje w grupie nad koncepcją projektu; przygotowuje projekt do publicznej prezentacji, koordynuje działania oraz dokonuje podziału obowiązków w pracy nad microprojektem; | |
Uwagi: |
Proszę o zwrócenie uwagi na terminy realizacji poszczególnych form weryfikacji: Wypowiedź ustna A (prezentacje indywidualne): 9.11 Wypowiedź ustna B (prezentacje grup projektowych): 18.01, 25.01 |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Prowadzący grup: | Jolanta Gisman-Stoch | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna punktów z poszczególnych sposobów i form weryfikacji efektów kształcenia w przeliczeniu na oceny, przy założeniu, że wszystkie formy i sposoby weryfikacji zostały zaliczone pozytywnie (tzn. na ocenę co najmniej dostateczną ) |
|
Pełny opis: |
Treści zajęć obejmują następujące zagadnienia: • struktura projektu animacyjnego • diagnozowanie środowiska i ustalanie hierarchii celów – drzewo celów i problemów – różne metody diagnozowania • znaczenie grupy docelowej • znaczenie miejsca realizacji projektu • wyznaczanie kolejności zadań i ustalanie terminów – schemat Gantta • partnerstwo i patronat • źródła finansowania • przykłady realizowanych projektów • prezentacja założeń projektów z dyskusją Indywidualne propozycje projektowe są poddawane wewnętrznemu konkursowi zgodnie z ustalonym terminem Student analizuje literatury przedmiotu oraz dokumentacji projektów animacyjnych, edukacyjnych i upowszechnieniowych; pracuje w grupie nad koncepcją projektu; przygotowuje projekt do publicznej prezentacji, koordynuje działania oraz dokonuje podziału obowiązków w pracy nad microprojektem; | |
Uwagi: |
Proszę o zwrócenie uwagi na terminy realizacji poszczególnych form weryfikacji: Wypowiedź ustna A: 22.11 Wypowiedź ustna B: 17.01, 24.01 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.