Tutoring z praktyką
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-OA-S1-13TP.4 | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Tutoring z praktyką | ||
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
1.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-18 - 2016-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Zenon Gajdzica | |
Prowadzący grup: | Ilona Fajfer-Kruczek, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak, Wiesława Walkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-18 - 2017-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa, Anna Wojtas-Rduch | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena całościowej pracy studenta, aktywność w placówce, przygotowane materiały i prace zaliczeniowe, wykonanie powierzonych zadań. Skala ocen: 5 - 91 – 100% wykonanych zadań 4,5 - 81 – 90 % wykonanych zadań 4 - 71 – 80 % wykonanych zadań 3,5 - 61 – 70 % wykonanych zadań 3 - 51 – 60 % wykonanych zadań 2 - poniżej 51% wykonanych zadań |
|
Pełny opis: |
Tutoring to metoda dydaktyczna, szczególnie skuteczna jeśli chodzi o rozwijanie potencjału studentów oraz motywowanie ich do samodzielnej pracy. Polega ona na regularnych spotkaniach ze studentami, w ramach których podopieczni samodzielnie przygotowują i omawiają zadania związane z uczestnictwem w praktykach w różnego rodzaju ośrodkach. Wykonują zadania z zakresu diagnozy funkcjonalnej, terapii oraz wsparcia rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną. | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Chrząszcz | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Chrząszcz, Natalia Józefacka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena całościowej pracy studenta, aktywność w placówce, przygotowane materiały i prace zaliczeniowe, wykonanie powierzonych zadań. Skala ocen: 5 - 91 – 100% wykonanych zadań 4,5 - 81 – 90 % wykonanych zadań 4 - 71 – 80 % wykonanych zadań 3,5 - 61 – 70 % wykonanych zadań 3 - 51 – 60 % wykonanych zadań 2 - poniżej 51% wykonanych zadań |
|
Pełny opis: |
Tutoring to metoda dydaktyczna, szczególnie skuteczna jeśli chodzi o rozwijanie potencjału studentów oraz motywowanie ich do samodzielnej pracy. Polega ona na regularnych spotkaniach ze studentami, w ramach których podopieczni samodzielnie przygotowują i omawiają zadania związane z uczestnictwem w praktykach w różnego rodzaju ośrodkach. Wykonują zadania z zakresu diagnozy funkcjonalnej, terapii oraz wsparcia rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną. | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Ilona Fajfer-Kruczek | |
Prowadzący grup: | Ilona Fajfer-Kruczek, Szymon Godawa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena całościowej pracy studenta, aktywność w placówce, przygotowane materiały i prace zaliczeniowe, wykonanie powierzonych zadań. Skala ocen: 5 - 91 – 100% wykonanych zadań 4,5 - 81 – 90 % wykonanych zadań 4 - 71 – 80 % wykonanych zadań 3,5 - 61 – 70 % wykonanych zadań 3 - 51 – 60 % wykonanych zadań 2 - poniżej 51% wykonanych zadań |
|
Pełny opis: |
Tutoring to metoda dydaktyczna, szczególnie skuteczna jeśli chodzi o rozwijanie potencjału studentów oraz motywowanie ich do samodzielnej pracy. Polega ona na regularnych spotkaniach ze studentami, w ramach których podopieczni samodzielnie przygotowują i omawiają zadania związane z uczestnictwem w praktykach w różnego rodzaju ośrodkach. Wykonują zadania z zakresu diagnozy funkcjonalnej, terapii oraz wsparcia rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną. | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Dorota Prysak | |
Prowadzący grup: | Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Dorota Prysak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocenę końcową modułu stanowi ostateczna ocena z zaliczenia wszystkich efektów kształcenia średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) - przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) |
|
Pełny opis: |
1.Przygotowanie portfolio sprawdzającego podstawową wiedzę z zakresu opanowania aparatury pojęciowej dotyczącej kształcenia, wychowania oraz rehabilitacji w danej placówce i kontynuacja na bieżąco. 2.Przygotowanie kontraktu określającego obszary współpracy z instytucją w zakresie edukacji, rewalidacji, rehabilitacji z osobą niepełnosprawną, wyznaczenie kierunków pracy z osobą niepełnosprawną. 3. Dziennik spotkań: sprawdzający podstawową wiedzę z zakresu opanowania aparatury pojęciowej dotyczącej kształcenia, wychowania oraz rehabilitacji a także arteterapii jako dziedziny nauki oraz różnych form wyrazu artystycznego obecnego w danej placówce. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.