Główne doktryny i systemy pedagogiczne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-OA-S1-4GDISP | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Główne doktryny i systemy pedagogiczne | ||
Jednostka: | Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-18 - 2016-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Anna Szafrańska | |
Prowadzący grup: | Alicja Hruzd-Matuszczyk, Anna Szafrańska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-18 - 2017-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Ewa Ogrodzka-Mazur | |
Prowadzący grup: | Ewa Ogrodzka-Mazur, Natalia Ruman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Urszula Klajmon-Lech | |
Prowadzący grup: | Urszula Klajmon-Lech | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia ważona z ocen wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (gdzie 60 % zajmuje ocena z egzaminu), przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (na conajmniej ocenę dostateczną) 90% obecności na zajęciach (dozwolona jedna nieobecność nieusprawiedliwiona). Aktywny udział w zajęciach. |
|
Pełny opis: |
Główne doktryny i systemy pedagogiczne to przedmiot nauczania akademickiego, który stanowi wprowadzenie w szeroko pojęta problematykę nauk pedagogicznych. Pełni on funkcję ogólnego, propedeutycznego, a zarazem naukowo-aksjologicznego fundamentu dla studiów pedagogicznych. Przedmiot ma na celu: wprowadzenie studentów w wiedzę na temat doktryn i systemów pedagogicznych; przygotowanie do rozumienia i posługiwania się podstawowymi kategoriami używanymi w badaniach nad edukacja i wychowaniem; ukazanie możliwości analizy odmiennych koncepcji wychowania, rekonstruowania ich założeń i ideologii; zaprezentowanie zróżnicowania doktryn i systemów pedagogicznych, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane w praktyce edukacyjnej. | |
Uwagi: |
- |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Ewa Ogrodzka-Mazur | |
Prowadzący grup: | Ewa Ogrodzka-Mazur | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.