Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Główne doktryny i systemy pedagogiczne

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 12-OA-S1-4GDISP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Główne doktryny i systemy pedagogiczne
Jednostka: Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2015/2016" (zakończony)

Okres: 2016-02-18 - 2016-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Szafrańska
Prowadzący grup: Alicja Hruzd-Matuszczyk, Anna Szafrańska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2016/2017" (zakończony)

Okres: 2017-02-18 - 2017-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Ogrodzka-Mazur
Prowadzący grup: Ewa Ogrodzka-Mazur, Natalia Ruman
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Urszula Klajmon-Lech
Prowadzący grup: Urszula Klajmon-Lech
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia ważona z ocen wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (gdzie 60 % zajmuje ocena z egzaminu), przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (na conajmniej ocenę dostateczną) 90% obecności na zajęciach (dozwolona jedna nieobecność nieusprawiedliwiona). Aktywny udział w zajęciach.

Pełny opis:

Główne doktryny i systemy pedagogiczne to przedmiot nauczania akademickiego, który stanowi wprowadzenie w szeroko pojęta problematykę nauk pedagogicznych. Pełni on funkcję ogólnego, propedeutycznego, a zarazem naukowo-aksjologicznego fundamentu dla studiów pedagogicznych. Przedmiot ma na celu: wprowadzenie studentów w wiedzę na temat doktryn i systemów pedagogicznych; przygotowanie do rozumienia i posługiwania się podstawowymi kategoriami używanymi w badaniach nad edukacja i wychowaniem; ukazanie możliwości analizy odmiennych koncepcji wychowania, rekonstruowania ich założeń i ideologii; zaprezentowanie zróżnicowania doktryn i systemów pedagogicznych, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane w praktyce edukacyjnej.

Uwagi:

-

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Ogrodzka-Mazur
Prowadzący grup: Ewa Ogrodzka-Mazur
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.