B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-OA-S1-9MS.1-S | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | B(9) z zakresu metodyk specjalnych: Metodyka kształcenia separacyjnego | ||
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
4.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 25 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa, Maria Misik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) -przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) - 90 % obecność na zajęciach |
|
Pełny opis: |
• Edukacja ucznia z niepełnosprawnością intelektualną – rys historyczny (kształcenie specjalne • Szkolnictwo specjalne w Polsce i innych krajach • Podstawy prawne funkcjonowania szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz źródła finansowania • Podstawy kwalifikacji uczniów do szkolnictwa specjalnego • Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz formy kształcenia w placówkach specjalnych • Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w edukacji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w szkolnictwie separacyjnym • Społeczne postrzeganie placówek kształcenia specjalnego | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 25 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Wrona | |
Prowadzący grup: | Sebastian Mrózek, Sylwia Wrona | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) -przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) - 90 % obecność na zajęciach |
|
Pełny opis: |
• Edukacja ucznia z niepełnosprawnością intelektualną – rys historyczny (kształcenie specjalne • Szkolnictwo specjalne w Polsce i innych krajach • Podstawy prawne funkcjonowania szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz źródła finansowania • Podstawy kwalifikacji uczniów do szkolnictwa specjalnego • Podstawa programowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz formy kształcenia w placówkach specjalnych • Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w edukacji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w szkolnictwie separacyjnym • Społeczne postrzeganie placówek kształcenia specjalnego | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 25 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Chrząszcz | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Chrząszcz, Sebastian Mrózek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) -przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną) - 90 % obecność na zajęciach |
|
Pełny opis: |
Student posiądzie wiedzę z zakresu: • Szkolnictwo specjalne w Polsce i innych krajach • Podstawy prawne funkcjonowania szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oraz źródła finansowania • Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w edukacji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w szkolnictwie separacyjnym • Społeczne postrzeganie placówek kształcenia specjalnego | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 25 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Wrona | |
Prowadzący grup: | Sebastian Mrózek, Sylwia Wrona, Mei Zhang | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (w trakcie)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 25 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Sylwia Wrona | |
Prowadzący grup: | Sebastian Mrózek, Sylwia Wrona | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.