Tutoring z praktyką 5
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-OA-S1-TP.4 | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Tutoring z praktyką 5 | ||
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
1.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Milon Potmesil | |
Prowadzący grup: | Ilona Fajfer-Kruczek, Natalia Józefacka, Milon Potmesil, Dorota Prysak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2017-10-01 - 2018-02-18 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Szymon Godawa, Anna Wojtas-Rduch | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Chrząszcz | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Chrząszcz, Sebastian Mrózek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-23 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Szymon Godawa | |
Prowadzący grup: | Ilona Fajfer-Kruczek, Szymon Godawa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna ocen z wymaganych w module sposobów weryfikacji efektów kształcenia (w skali 2.0 – 5.0) -przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zostały zaliczone pozytywnie (tzn. co najmniej na ocenę dostateczną). |
|
Pełny opis: |
Tutoring to niezwykła metoda dydaktyczna, szczególnie skuteczna jeśli chodzi o rozwijanie potencjału uczniów i studentów oraz motywowanie ich do samodzielnej pracy. Polega ona na regularnych spotkaniach z uczniem / studentem (tutorialach), w ramach których podopieczni samodzielnie przygotowują eseje (lub inne zadania), które są następnie omawiane z tutorem. Ta forma pracy niesie satysfakcję zarówno podopiecznym, jak i korzystającemu z niej nauczycielowi. Tutor (z łaciny – opiekun) to ktoś, kto potrafi pokierować rozwojem ucznia lub studenta, trafnie rozpoznać potencjał człowieka, z którym pracuje, wspólnie wyznaczyć ścieżkę rozwoju naukowego, osobistego i społecznego, uważnie podchodzić do wyników jego prac, zmotywować do długotrwałej współpracy i znajdować w niej obopólną radość. Tutor daje to, czego zwykle nie mogą zapewnić masowe systemy edukacji: uważność na konkretnego podopiecznego i możliwość dostosowania ścieżki edukacyjnej do jego specyficznej sytuacji. Tutoring może być także znakomitą metodą do prowadzenia seminariów oraz sposobem przygotowywania młodej kadry naukowej, a w kontekście szkolnym - metodą rozwijającą talenty i zainteresowania uczniów, pomagającą odnaleźć im swoją ścieżke rozowju osobitego i edukacyjnego | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (w trakcie)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 10 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Dorota Prysak | |
Prowadzący grup: | Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Dorota Prysak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.