Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Aksjologiczne podstawy edukacji międzykulturowej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 12-PE-RM-S2-AKEM Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Aksjologiczne podstawy edukacji międzykulturowej
Jednostka: Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)

Okres: 2015-10-01 - 2016-02-17
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Ogrodzka-Mazur
Prowadzący grup: Ewa Ogrodzka-Mazur
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)

Okres: 2018-02-19 - 2018-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Jas
Prowadzący grup: Katarzyna Jas
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia, przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie

Pełny opis:

o moduł kształcenia akademickiego, który stanowi wprowadzenie w szeroko pojętą problematykę pedagogiki międzykulturowej. Pełni on funkcję ogólnego, a zarazem naukowo-aksjologicznego fundamentu dla specjalności pedagogicznej Resocjalizacja z edukacją międzykulturową. Moduł ma na celu: wprowadzenie studentów w wiedzę na temat aksjologicznych podstaw edukacji prowadzonej w środowiskach wielokulturowych; przygotowanie do rozumienia i posługiwania się podstawowymi kategoriami używanymi w badaniach nad edukacją i wychowaniem w środowiskach zróżnicowanych kulturowo; ukazanie możliwości analizy odmiennych koncepcji wychowania międzykulturowego, rekonstruowania ich założeń i ideologii; zaprezentowanie zróżnicowania doktryn i systemów aksjologicznych, które mogą być wykorzystywane w praktyce edukacyjnej.

Uwagi:

-

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.