Diagnoza w resocjalizacji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-PE-RM-S2-DR | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza w resocjalizacji | ||
Jednostka: | Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-18 - 2016-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Ilona Fajfer-Kruczek | |
Prowadzący grup: | Ilona Fajfer-Kruczek, Szymon Godawa | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia , przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. Podstawą zaliczenia modułu jest także obecność na zajęciach, dopuszcza się 1 nieobecność usprawiedliwioną (w przypadku wysokiej absencji decyzję o możliwości zaliczenia modułu podejmuje jego koordynator). |
|
Pełny opis: |
• Interdyscyplinarność procesu diagnostycznego w resocjalizacji • Diagnoza w resocjalizacji – podstawowe założenia, modele i typy diagnozy • Omówienie i analiza wybranych narzędzi diagnostycznych | |
Uwagi: |
Treści wykładów i ćwiczeń mogą być uzupełnione w ramach potrzeb i możliwości przez prowadzących o działania praktyczne. odwołujące się do kształtowania odpowiednich postaw społecznych i umiejętności osobowościowych np. udział w konferencjach naukowych, aktywizacja, wizyty studyjne i inne. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Łukasz Kwadrans | |
Prowadzący grup: | Łukasz Kwadrans | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia , przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. Podstawą zaliczenia modułu jest także obecność na zajęciach, dopuszcza się 1 nieobecność usprawiedliwioną (w przypadku wysokiej absencji decyzję o możliwości zaliczenia modułu podejmuje jego koordynator). |
|
Pełny opis: |
• Interdyscyplinarność procesu diagnostycznego w resocjalizacji • Diagnoza w resocjalizacji – podstawowe założenia, modele i typy diagnozy • Omówienie i analiza wybranych narzędzi diagnostycznych | |
Uwagi: |
Treści wykładów i ćwiczeń mogą być uzupełnione w ramach potrzeb i możliwości przez prowadzących o działania praktyczne. odwołujące się do kształtowania odpowiednich postaw społecznych i umiejętności osobowościowych np. udział w konferencjach naukowych, aktywizacja, wizyty studyjne i inne. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.