Podstawy resocjalizacji z elementami patologii (DD, Policyjne Izby Dziecka,współpraca z kuratorem itd.)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 12-PE-ZTP-S1-7PR | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Podstawy resocjalizacji z elementami patologii (DD, Policyjne Izby Dziecka,współpraca z kuratorem itd.) | ||
Jednostka: | Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
1.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2015-10-01 - 2016-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Ilona Fajfer-Kruczek | |
Prowadzący grup: | Ilona Fajfer-Kruczek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna poszczególnych efektów kształcenia |
|
Pełny opis: |
Moduł umożliwia studentom zdobycie wiedzy w zakresie podstaw pedagogiki resocjalizacyjnej oraz podstaw wiedzy o współczesnych patologiach społecznych i ich konsekwencjach. | |
Uwagi: |
brak |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2016-10-01 - 2017-02-17 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Ilona Fajfer-Kruczek | |
Prowadzący grup: | Ilona Fajfer-Kruczek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | średnia arytmetyczna z poszczególnych sposobów weryfikacji efektów kształcenia , przy założeniu, że wszystkie sposoby weryfikacji efektów kształcenia zaliczone są pozytywnie. podstawą zaliczenia modułu jest także obecność na zajęciach, dopuszcza się 1 nieobecność usprawiedliwioną (w przypadku wysokiej absencji decyzję o możliwości zaliczenia modułu podejmuje jego koordynator). |
|
Pełny opis: |
Moduł prezentuje wiedzę w zakresie podstawowych treści z pedagogiki resocjalizacyjnej oraz patologii społecznych ze szczególnym uwzględnieniem form instytucjonalnego wsparcia resocjalizacyjnego dzieci i młodzieży. | |
Uwagi: |
Student: - zapoznaje się i zna zakres literatury obowiązkowej, systematycznie analizuje zalecane teksty źródłowe; - przygotowuje esej na temat uzgodniony z prowadzącym zajęcia, wykorzystując wybrane przez siebie źródła informacji, - przygotowuje prezentację przykładowych zajęć z zakresu działań resocjalizacyjnych w grupie studentów (temat zajęć, opis merytoryczny, cel, czas trwania, przebieg, potrzebne materiały, sposób podsumowania i ewaluacji, ewentualny kosztorys), finał prezentacji może mieć miejsce na zajęciach lub w wybranej instytucji. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.