Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 13-PGGK-S2-SM2 | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie | ||
Jednostka: | Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
4.00
(zmienne w czasie)
![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2015/2016" (zakończony)
Okres: | 2016-02-18 - 2016-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Remigiusz Kopoczek, Ryszard Solik, Joanna Wowrzeczka | |
Prowadzący grup: | Remigiusz Kopoczek, Ryszard Solik, Joanna Wowrzeczka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2016/2017" (zakończony)
Okres: | 2017-02-18 - 2017-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Aleksandra Giełdoń-Paszek, Joanna Wowrzeczka | |
Prowadzący grup: | Aleksandra Giełdoń-Paszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena ustalana jest na podstawie zaangażowania studenta w pisanie pracy końcowej, aktywności na zajęciach, jakości pracy końcowej. |
|
Pełny opis: |
Tematyka i charakter zajęć uzależnione są od rodzaju realizowanych prac. Niezależnie od tego przyswajane są wszystkie techniczne i metodologiczne zagadnienia związane z tworzeniem wypowiedzi pisemnej . |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2017/2018" (zakończony)
Okres: | 2018-02-19 - 2018-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Bogusław Dziadzia, Aleksandra Giełdoń-Paszek | |
Prowadzący grup: | Bogusław Dziadzia, Aleksandra Giełdoń-Paszek, Joanna Wowrzeczka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena ustalana jest na podstawie zaangażowania studenta w pisanie pracy końcowej, aktywności na zajęciach, jakości pracy końcowej. |
|
Pełny opis: |
Tematyka i charakter zajęć uzależnione są od rodzaju realizowanych prac. Niezależnie od tego przyswajane są wszystkie techniczne i metodologiczne zagadnienia związane z tworzeniem wypowiedzi pisemnej . |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2018/2019" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Bogusław Dziadzia, Aleksandra Giełdoń-Paszek | |
Prowadzący grup: | Bogusław Dziadzia, Aleksandra Giełdoń-Paszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena ustalana jest na podstawie zaangażowania studenta w pisanie pracy końcowej, aktywności na zajęciach, jakości pracy końcowej. |
|
Pełny opis: |
Tematyka i charakter zajęć uzależnione są od rodzaju realizowanych prac. Niezależnie od tego przyswajane są wszystkie techniczne i metodologiczne zagadnienia związane z tworzeniem wypowiedzi pisemnej . |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-24 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
seminarium, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Bogusław Dziadzia, Aleksandra Giełdoń-Paszek | |
Prowadzący grup: | Bogusław Dziadzia, Aleksandra Giełdoń-Paszek | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Zaliczenie z oceną za jakość merytoryczną napisanej pracy magisterskiej. Praca powinna być całkowicie zakończona. |
|
Pełny opis: |
Seminarium magisterskie prowadzi do utrwalenia umiejętności zastosowania zdobytej wiedzy związanej z kierunkiem studiów (różnych obszarów refleksji teoretycznej) oraz wiedzy metodologicznej w samodzielnej refleksji teoretycznej. Treści seminarium koncentrują się na trzech obszarach: 1) pogłębianiu świadomości metodologicznej oraz umiejętności zastosowania w pracy teoretycznej wybranych koncepcji interpretacyjnych (taktyki badawcze, syntetyczny przegląd stanowisk metodologicznych, podstawowych taktyk opisu i interpretacji dzieła sztuki oraz „tekstu kultury”); 2) wykształceniu niezbędnych umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem rozbudowanych prac pisemnych (w tym pracy magisterskiej), jak również umiejętności w zakresie różnych form wystąpień ustnych i prezentacji multimedialnych (studenci konstruują konspekt rozprawy magisterskiej, dokonują kwerendy bibliograficznej i rozpoczynają pracę nad tekstem); 3) opracowywaniu wyjściowego zagadnienia problemowego, które następnie podlega dookreśleniu tak w zakresie perspektyw interpretacyjnych, jak i ewentualnej taktyki metodologicznej i opracowaniu go w formie pisemnej Zakres tematyczny prac magisterskich powinien nawiązywać do tematu praktycznej pracy dyplomowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.