Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom średnio zaawansowany

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 31-L30-NS-PR-A-B1.2
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Język angielski - poziom średnio zaawansowany
Jednostka: Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych
Grupy: Drugi semestr zajęć z lektoratów - studia niestacjonarne
Punkty ECTS i inne: 6.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
lektorat, 30 godzin, 22 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Agata Adamczyk-Gzara, Katarzyna Banaś-Sieradzka, Zdzisław Ciuk, Lucyna Niedobecka
Prowadzący grup: Joanna Jakubiec-Bontko, Liliana Kałafatiuk, Katarzyna Kiszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
lektorat - Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna z oceny z egzaminu oraz wyniku uzyskanego za realizację kursu e-learningowego.

Pełny opis:

Moduł ma na celu rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w zakresie działań językowych (czytanie, słuchanie, mówienie, pisanie,

interakcja) z uwzględnieniem niezbędnych strategii językowych. Moduł rozwija umiejętność samodzielnego uczenia się, zdobywania wiedzy oraz pracy w

zespole i skutecznego porozumiewania się z otoczeniem.

Uwagi:

W trybie nauczania zdalnego student zobowiązany jest do dysponowania sprzętem zapewniającym bezpośrednią interakcję audio-wideo lub audio z prowadzącym i pomiędzy uczestnikami zajęć w czasie rzeczywistym.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
lektorat, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Agata Adamczyk-Gzara, Katarzyna Banaś-Sieradzka, Lucyna Niedobecka
Prowadzący grup: Joanna Jakubiec-Bontko, Liliana Kałafatiuk, Katarzyna Kiszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
lektorat - Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna z oceny z egzaminu oraz wyniku uzyskanego za realizację kursu e-learningowego.

Pełny opis:

Moduł ma na celu rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w zakresie działań językowych (czytanie, słuchanie, mówienie, pisanie,

interakcja) z uwzględnieniem niezbędnych strategii językowych. Moduł rozwija umiejętność samodzielnego uczenia się, zdobywania wiedzy oraz pracy w

zespole i skutecznego porozumiewania się z otoczeniem.

Uwagi:

W trybie nauczania zdalnego student zobowiązany jest do dysponowania sprzętem zapewniającym bezpośrednią interakcję audio-wideo lub audio z prowadzącym i pomiędzy uczestnikami zajęć w czasie rzeczywistym.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
lektorat, 30 godzin, 22 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Agata Adamczyk-Gzara, Katarzyna Banaś-Sieradzka, Lucyna Niedobecka
Prowadzący grup: Joanna Jakubiec-Bontko, Ryszard Kalamarz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
lektorat - Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Średnia arytmetyczna z oceny z testu końcowego oraz wyniku uzyskanego za realizację kursu e-learningowego.

Pełny opis:

Moduł ma na celu rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w zakresie działań językowych (czytanie, słuchanie, mówienie, pisanie,

interakcja) z uwzględnieniem niezbędnych strategii językowych. Moduł rozwija umiejętność samodzielnego uczenia się, zdobywania wiedzy oraz pracy w

zespole i skutecznego porozumiewania się z otoczeniem.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
lektorat, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Agata Adamczyk-Gzara, Katarzyna Banaś-Sieradzka, Lucyna Niedobecka
Prowadzący grup: Joanna Jakubiec-Bontko, Ryszard Kalamarz, Katarzyna Kiszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
lektorat - Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocenę końcową stanowi egzamin obejmujący recepcję oraz użycie języka.

Pełny opis:

Moduł ma na celu rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w zakresie działań językowych (czytanie, słuchanie, mówienie, pisanie,

interakcja) z uwzględnieniem niezbędnych strategii językowych. Moduł rozwija umiejętność samodzielnego uczenia się, zdobywania wiedzy oraz pracy w

zespole i skutecznego porozumiewania się z otoczeniem.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2024/2025" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
lektorat, 30 godzin, 20 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Agata Adamczyk-Gzara, Zdzisław Ciuk, Justyna Kendik-Gut, Lucyna Niedobecka
Prowadzący grup: Joanna Jakubiec-Bontko, Liliana Kałafatiuk, Katarzyna Kiszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Ocena końcowa z modułu
lektorat - Ocena końcowa z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocenę końcową stanowi egzamin obejmujący recepcję oraz użycie języka.

Pełny opis:

Moduł ma na celu rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w zakresie działań językowych (czytanie, słuchanie, mówienie, pisanie,

interakcja) z uwzględnieniem niezbędnych strategii językowych. Moduł rozwija umiejętność samodzielnego uczenia się, zdobywania wiedzy oraz pracy w

zespole i skutecznego porozumiewania się z otoczeniem.

Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat na uczelnianej platformie Moodle i/lub wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams.

Link do rekomendacji w zakresie projektowania uniwersalnego: https://el.us.edu.pl/spnjo/enrol/index.php?id=262

Uwagi:

W trybie nauczania zdalnego student zobowiązany jest do dysponowania sprzętem zapewniającym bezpośrednią interakcję audio-wideo lub audio z prowadzącym i pomiędzy uczestnikami zajęć w czasie rzeczywistym.

Decyzję o liczbie testów w ramach weryfikacji użycia języka i recepcji podejmuje prowadzący.

Kontakt z prowadzącym:

Miejsce i termin konsultacji oraz adres poczty elektronicznej na stronie https://us.edu.pl/kolegium/spnjo

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-7 (2025-06-25)