Marketing polityczny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | US-OOD-S0-W3-MP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing polityczny |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: |
Moduły ogólnouczelniane (stacjonarne) Moduły ogólnouczelniane społeczne (stacjonarne) |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | ogólnouczelniana oferta dydaktyczna |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Mazur | |
Prowadzący grup: | Marek Mazur | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | ocena aktywności w trakcie zajęć oraz wypowiedzi ustnej studenta z zakresu tematyki zajęć |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest krytyczna refleksja nad specyfiką marketingu politycznego ze szczególnym uwzględnieniem medialnych uwarunkowań koncepcji i praktyk politycznej komunikacji marketingowej. Główną metodą zajęć to dyskusja (poprzedzona lekturą literatury przedmiotowej) nad przyczynami, manifestacjami, a także wybranymi konsekwencjami stosowania marketingu politycznego we współczesnych demokracjach. Efektem kursu ma być nabycie przez studentów wiedzy, kompetencji i umiejętności w zakresie rozumienia i opisu złożoności marketingowej praktyki oraz dyskusji nad wybranymi problemami związanymi ze stosowaniem marketingu politycznego. |
|
Uwagi: |
--- |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.