Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Teorie coachingu

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W1-DF-S1-TC
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Teorie coachingu
Jednostka: Wydział Humanistyczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowy

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Woszczyk
Prowadzący grup: Agnieszka Woszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i z egzaminu, przy założeniu, że obie oceny są pozytywne.

Egzamin i zaliczenie odbywa się w formie ustnej.

Pełny opis:

Moduł Teorie coachingu przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Pokazuje elementy zaczerpnięte przez coaching z różnych szkół psychologicznych i filozoficznych. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności moralnej i standardów etycznych w pracy coacha.

Uwagi:

Wykład: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3abdc37bfdd77443689ea3fd5af9ede329%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=9623d0f1-39f1-4c2c-b1ca-ed1d8a0b5006&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311

Ćwiczenia:

gr.1.

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a641d4161ec344d94ac82335236bcedd3%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=9649ce63-39d0-4cc5-99a9-5c34bb14c1df&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311

gr. 2.

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a5d728835f1fd4ae0877bf70f3c56e219%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=33891a39-cf13-4815-aeef-48e045826f83&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311

gr. 3.

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aabb7f9c1342647b09bc8b3bab49ef1f3%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=ffefde31-afd9-4a4d-abf7-e4ffe96233b3&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311

gr. 4.

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a6894961c49724d0eb665ece5ee4a4973%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=54f9b0e8-4c53-4def-b0f2-58d85b9b4170&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Woszczyk
Prowadzący grup: Agnieszka Woszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i egzaminu. Zaliczenie i egzamin mają formę ustną.

Pełny opis:

Moduł Teorie coachingu przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Pokazuje elementy zaczerpnięte przez coaching z różnych szkół psychologicznych i filozoficznych. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności moralnej i standardów etycznych w pracy coacha.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Woszczyk
Prowadzący grup: Agnieszka Woszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i egzaminu. Zaliczenie i egzamin mają formę ustną.

Pełny opis:

Moduł Teorie coachingu przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Pokazuje elementy zaczerpnięte przez coaching z różnych szkół psychologicznych i filozoficznych. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności moralnej i standardów etycznych w pracy coacha.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Woszczyk
Prowadzący grup: Agnieszka Woszczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Sposób ustalania oceny końcowej:

Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i egzaminu. Obie oceny muszą być pozytywne, aby uzyskać pozytywną ocenę końcową. Zaliczenie i egzamin mają formę ustną.

Pełny opis:

Moduł "Teorie coachingu" przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności w pracy coacha. Rozwija umiejętności w zakresie bezpiecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy coacha oraz kontraktowania usług coachingowych i prowadzenia sesji wstępnej w procesie.

Uwagi:

Do przygotowania zajęć posłużyła wiedza zdobyta podczas zrealizowanych w ramach projektu pn. "Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program zintegrowany" szkoleń: "Tutoring akademicki poziom rozszerzony".

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)