Teorie coachingu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W1-DF-S1-TC |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Teorie coachingu |
Jednostka: | Wydział Humanistyczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR W
CZ C
C
C
C
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Woszczyk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Woszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa modułu jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i z egzaminu, przy założeniu, że obie oceny są pozytywne. Egzamin i zaliczenie odbywa się w formie ustnej. |
|
Pełny opis: |
Moduł Teorie coachingu przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Pokazuje elementy zaczerpnięte przez coaching z różnych szkół psychologicznych i filozoficznych. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności moralnej i standardów etycznych w pracy coacha. |
|
Uwagi: |
Wykład: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3abdc37bfdd77443689ea3fd5af9ede329%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=9623d0f1-39f1-4c2c-b1ca-ed1d8a0b5006&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311 Ćwiczenia: gr.1. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a641d4161ec344d94ac82335236bcedd3%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=9649ce63-39d0-4cc5-99a9-5c34bb14c1df&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311 gr. 2. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a5d728835f1fd4ae0877bf70f3c56e219%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=33891a39-cf13-4815-aeef-48e045826f83&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311 gr. 3. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aabb7f9c1342647b09bc8b3bab49ef1f3%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=ffefde31-afd9-4a4d-abf7-e4ffe96233b3&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311 gr. 4. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a6894961c49724d0eb665ece5ee4a4973%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=54f9b0e8-4c53-4def-b0f2-58d85b9b4170&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311 |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN C
C
W
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Woszczyk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Woszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i egzaminu. Zaliczenie i egzamin mają formę ustną. |
|
Pełny opis: |
Moduł Teorie coachingu przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Pokazuje elementy zaczerpnięte przez coaching z różnych szkół psychologicznych i filozoficznych. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności moralnej i standardów etycznych w pracy coacha. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ C
C
W
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Woszczyk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Woszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i egzaminu. Zaliczenie i egzamin mają formę ustną. |
|
Pełny opis: |
Moduł Teorie coachingu przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Pokazuje elementy zaczerpnięte przez coaching z różnych szkół psychologicznych i filozoficznych. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności moralnej i standardów etycznych w pracy coacha. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT C
C
W
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Woszczyk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Woszczyk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną oceny z ćwiczeń i egzaminu. Obie oceny muszą być pozytywne, aby uzyskać pozytywną ocenę końcową. Zaliczenie i egzamin mają formę ustną. |
|
Pełny opis: |
Moduł "Teorie coachingu" przedstawia różne podejścia teoretyczne i nurty w ramach coachingu. Przedstawia definicje i podstawowe typy coachingu, powiązania coachingu ze sferami życia i działalności człowieka (ze szczególnym uwzględnieniem coachingu w organizacji), Kluczowe Kompetencje Coacha wg. Interenational Coach Federation, specyfikę relacji coach – klient, wybrane metody i narzędzia, narzędzia ewaluacyjne stosowane w coachingu, kwestię odpowiedzialności w pracy coacha. Rozwija umiejętności w zakresie bezpiecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy coacha oraz kontraktowania usług coachingowych i prowadzenia sesji wstępnej w procesie. |
|
Uwagi: |
Do przygotowania zajęć posłużyła wiedza zdobyta podczas zrealizowanych w ramach projektu pn. "Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program zintegrowany" szkoleń: "Tutoring akademicki poziom rozszerzony". |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.