Wybrane zagadnienia z historii, teorii i praktyki reklamy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W1-KM-S1-WZHTPR04 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wybrane zagadnienia z historii, teorii i praktyki reklamy |
Jednostka: | Wydział Humanistyczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | wybieralny |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ L
L
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Aleksandrowicz | |
Prowadzący grup: | Joanna Aleksandrowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę końcową z modułu składa się średnia z ocen uzyskanych za prezentację multimedialną wybranego problemu badawczego (50%) oraz za projekt kampanii reklamowej (50%). |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu student poznaje zarys historii reklamy w Polsce i na świecie oraz uczy się analizować przekazy reklamowe w różnych mediach. Poznaje język i psychologię reklamy oraz zagadnienia związane z estetyką i etyką, lokowaniem produktu, kampaniami społecznymi czy marketingiem terytorialnym |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ L
PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paulina Świtała | |
Prowadzący grup: | Paulina Świtała | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Na ocenę końcową z modułu składa się średnia z ocen uzyskanych za omówienie na zajęciach wybranego problemu badawczego (50%) oraz za projekt kampanii reklamowej (50%). |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu student poznaje zarys historii reklamy w Polsce i na świcie, formy i sposoby komunikacji reklamy komercyjnej, politycznej i społecznej, uczy się analizować przekazy reklamowe w różnych mediach. Przedmiotem analizy jest zagadnienie kiczu, stereotypów, szoku w reklamie. Student poznaje także zagadnienie psychologii reklamy, roli języka i technik perswazyjnych w przekazach reklamowych. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT L
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paulina Świtała | |
Prowadzący grup: | Paulina Świtała | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa zostanie ustalona na podstawie ocen cząstkowych obejmujących trzy formy weryfikacji efektów kształcenia: dyskusja podczas zajęć odwołująca się do przeczytanych lektur, prezentacja multimedialna wybranego tematu z zakresu teorii i praktyki reklamy, projekt kampanii reklamowej. |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu student poznaje zarys historii reklamy w Polsce i na świecie, formy i sposoby komunikacji reklamy komercyjnej, politycznej i społecznej, uczy się analizować przekazy reklamowe w różnych mediach. Przedmiotem analizy jest zagadnienie kiczu, stereotypów, szoku w reklamie. Student poznaje także zagadnienie psychologii reklamy, roli języka i technik perswazyjnych w przekazach reklamowych. Na podstawie uzyskanej wiedzy przygotowuje w grupie projekt kampanii reklamowej. |
|
Uwagi: |
W przypadku nieobecności, student jest zobowiązany do zaliczenia materiału w formie podanej przez wykładowcę. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT L
L
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paulina Świtała | |
Prowadzący grup: | Paulina Świtała | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | |
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa zostanie ustalona na podstawie ocen cząstkowych obejmujących trzy formy weryfikacji efektów kształcenia: dyskusja podczas zajęć odwołująca się do przeczytanych lektur, prezentacja multimedialna wybranego tematu z zakresu teorii i praktyki reklamy, projekt kampanii reklamowej. |
|
Pełny opis: |
W ramach przedmiotu student poznaje zarys historii reklamy w Polsce i na świecie, formy i sposoby komunikacji reklamy komercyjnej, politycznej i społecznej, uczy się analizować przekazy reklamowe w różnych mediach. Przedmiotem analizy jest zagadnienie kiczu, stereotypów, szoku w reklamie. Student poznaje także zagadnienie psychologii reklamy, roli języka i technik perswazyjnych w przekazach reklamowych. Na podstawie uzyskanej wiedzy przygotowuje w grupie projekt kampanii reklamowej. |
|
Uwagi: |
W przypadku nieobecności, student jest zobowiązany do zaliczenia materiału w formie podanej przez wykładowcę. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.