Psychologia poznawcza
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W1-KO-N1-PSP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia poznawcza |
Jednostka: | Wydział Humanistyczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO C
C
C
N L
W
L
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Laboratorium, 10 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Olesiński | |
Prowadzący grup: | Dariusz Olesiński, Beata Wolfigiel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Laboratorium - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa zostaje ustalona jako średnia oceny z laboratorium, oceny z ćwiczeń oraz oceny z wykładu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć z Psychologii poznawczej jest zapoznanie studentów kognitywistyki ze specyfiką psychologicznego podejścia do rozumienia i badania umysłowej aktywności człowieka. Założeniem jest przybliżanie studentom zarówno obszaru teorii, weryfikującej ją empirii, jak i ilustracja praktycznych zastosowań wiedzy dotyczącej procesów poznawczych. Zdobyta wiedza powinna stawać się teoretycznym wsparciem dla dokonywania interdyscyplinarnych analiz relacji mózgowo-środowiskowo-umysłowych. Możliwość zapoznawania się na bieżąco z najnowszymi wynikami badań prowadzonych w dziedzinie psychologii poznawczej stanowić ma impuls do podejmowania samodzielnej aktywności intelektualnej i badawczej; wspomagać krytycyzm i poznawczą refleksyjność. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ W
PT SO W
N C
C
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Olesiński | |
Prowadzący grup: | Dariusz Olesiński, Beata Wolfigiel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa zostaje ustalona jako średnia oceny z ćwiczeń oraz oceny z wykładu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć z Psychologii poznawczej jest zapoznanie studentów kognitywistyki ze specyfiką psychologicznego podejścia do rozumienia i badania umysłowej aktywności człowieka. Założeniem jest przybliżanie studentom zarówno obszaru teorii, weryfikującej ją empirii, jak i ilustracja praktycznych zastosowań wiedzy dotyczącej procesów poznawczych. Zdobyta wiedza powinna stawać się teoretycznym wsparciem dla dokonywania interdyscyplinarnych analiz relacji mózgowo-środowiskowo-umysłowych. Możliwość zapoznawania się na bieżąco z najnowszymi wynikami badań prowadzonych w dziedzinie psychologii poznawczej stanowić ma impuls do podejmowania samodzielnej aktywności intelektualnej i badawczej; wspomagać krytycyzm i poznawczą refleksyjność. |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO C
W
W
N C
W
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dariusz Olesiński | |
Prowadzący grup: | Dariusz Olesiński, Beata Wolfigiel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę Wykład - Egzamin |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Ocena końcowa zostaje ustalona jako średnia oceny z ćwiczeń oraz oceny z wykładu. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć z Psychologii poznawczej jest zapoznanie studentów kognitywistyki ze specyfiką psychologicznego podejścia do rozumienia i badania umysłowej aktywności człowieka. Założeniem jest przybliżanie studentom zarówno obszaru teorii, weryfikującej ją empirii, jak i ilustracja praktycznych zastosowań wiedzy dotyczącej procesów poznawczych. Zdobyta wiedza powinna stawać się teoretycznym wsparciem dla dokonywania interdyscyplinarnych analiz relacji mózgowo-środowiskowo-umysłowych. Możliwość zapoznawania się na bieżąco z najnowszymi wynikami badań prowadzonych w dziedzinie psychologii poznawczej stanowić ma impuls do podejmowania samodzielnej aktywności intelektualnej i badawczej; wspomagać krytycyzm i poznawczą refleksyjność. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.