Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Media społecznościowe

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: W1-KP-S1-KP-MS
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Media społecznościowe
Jednostka: Wydział Humanistyczny
Grupy: Przedmioty specjalnościowe - 5 sem. KPiK, spec. komunikacja promocyjna /stacj. I st./
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-20
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Biłas-Pleszak, Tomasz Sobisz
Prowadzący grup: Tomasz Sobisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu
Sposób ustalania oceny końcowej:

Końcowa ocena modułu będzie składową dwóch ocen cząstkowych: 50% - tworzenie treści, przygotowywanie materiałów zadanych na kolejne zajęcia, 50% aktywność na zajęciach, kreatywność (ocena bieżąca).

Pełny opis:

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Grupa, pracując na konkretnym materiale poznaje zasady komunikacji w mediach społecznościowych – dane, statystyki, formy publikacji, sposoby przygotowywania treści do publikacji, analiza efektów.

• Social media – krótka historia, stan na 2020 r., perspektywy, bezpieczeństwo użytkowników.

• Castomer avatar – tworzenie idealnego odbiorcy na podstawie danych dostępnych w internecie. Analiza zachowań idealnego odbiorcy (na konkretnym przykładzie) komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Tworzenie profilu odbiorcy.

• Komunikacja z odbiorcą – wybór mediów. Dobór platform społecznościowych ze względu na sprofilowanego odbiorcę i produkt.

• Komunikacja z odbiorcą – tematy publikacji w mediach społecznościowych. Dobór tematyki ze względu na sprofilowanego odbiorcę i produkt.

• Komunikacja z odbiorcą – formy publikacji w mediach społecznościowych. Dobór form ze względu na sprofilowanego odbiorcę i produkt.

• Tworzenie komunikatów (obraz, tekst) niezbędnych do promocji w mediach społecznościowych – dostępne narzędzia graficzne, źródła grafiki, kreowanie tekstu, aktywizacja odbiorcy.

• Zasięg komunikatów w mediach społecznościowych – organiczny, płatny, remarketing.

• Tworzenie i prowadzenie kont reklamowych – parametry, statystyki, analiza danych, koszty.

• Profilowanie kampanii reklamowych na platformach społecznościowych – zachowania internautów, statystyki, inne dane.

• Prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych – zasięgowych, sprzedażowych i remarketingowych.

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Biłas-Pleszak, Tomasz Sobisz
Prowadzący grup: Tomasz Sobisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewa Biłas-Pleszak, Tomasz Sobisz
Prowadzący grup: Tomasz Sobisz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)