Media społecznościowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | W1-KP-S1-KP-MS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Media społecznościowe |
Jednostka: | Wydział Humanistyczny |
Grupy: |
Przedmioty specjalnościowe - 5 sem. KPiK, spec. komunikacja promocyjna /stacj. I st./ |
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT C
C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Tomasz Sobisz | |
Prowadzący grup: | Tomasz Sobisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu |
|
Sposób ustalania oceny końcowej: | Końcowa ocena modułu będzie składową dwóch ocen cząstkowych: 50% - tworzenie treści, przygotowywanie materiałów zadanych na kolejne zajęcia, 50% aktywność na zajęciach, kreatywność (ocena bieżąca). |
|
Pełny opis: |
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Grupa, pracując na konkretnym materiale poznaje zasady komunikacji w mediach społecznościowych – dane, statystyki, formy publikacji, sposoby przygotowywania treści do publikacji, analiza efektów. • Social media – krótka historia, stan na 2020 r., perspektywy, bezpieczeństwo użytkowników. • Castomer avatar – tworzenie idealnego odbiorcy na podstawie danych dostępnych w internecie. Analiza zachowań idealnego odbiorcy (na konkretnym przykładzie) komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Tworzenie profilu odbiorcy. • Komunikacja z odbiorcą – wybór mediów. Dobór platform społecznościowych ze względu na sprofilowanego odbiorcę i produkt. • Komunikacja z odbiorcą – tematy publikacji w mediach społecznościowych. Dobór tematyki ze względu na sprofilowanego odbiorcę i produkt. • Komunikacja z odbiorcą – formy publikacji w mediach społecznościowych. Dobór form ze względu na sprofilowanego odbiorcę i produkt. • Tworzenie komunikatów (obraz, tekst) niezbędnych do promocji w mediach społecznościowych – dostępne narzędzia graficzne, źródła grafiki, kreowanie tekstu, aktywizacja odbiorcy. • Zasięg komunikatów w mediach społecznościowych – organiczny, płatny, remarketing. • Tworzenie i prowadzenie kont reklamowych – parametry, statystyki, analiza danych, koszty. • Profilowanie kampanii reklamowych na platformach społecznościowych – zachowania internautów, statystyki, inne dane. • Prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych – zasięgowych, sprzedażowych i remarketingowych. |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-26 |
Przejdź do planu
PN C
C
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Tomasz Sobisz | |
Prowadzący grup: | Tomasz Sobisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT C
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Biłas-Pleszak, Tomasz Sobisz | |
Prowadzący grup: | Tomasz Sobisz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie z modułu
Ćwiczenia - Zaliczenie z modułu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.